به گزارش ورزش سه، مهدی پاشازاده، ستاره سابق استقلال، یکی از افرادی بود که نام او به عنوان یکی از گزینه‌های سرپرستی استقلال در رسانه‌ها مطرح شده بود. پاشازاده امروز و در حاشیه دیدار خیریه پیشکسوتان ۹۸ و ستارگان فوتبال به این موضوع واکنش نشان داد و در پاسخ به سوالی این باره گفت: استقلال […]

به گزارش ورزش سه، مهدی پاشازاده، ستاره سابق استقلال، یکی از افرادی بود که نام او به عنوان یکی از گزینه‌های سرپرستی استقلال در رسانه‌ها مطرح شده بود.

پاشازاده امروز و در حاشیه دیدار خیریه پیشکسوتان ۹۸ و ستارگان فوتبال به این موضوع واکنش نشان داد و در پاسخ به سوالی این باره گفت: استقلال خانه من و امثال من است.‌ از طرفی کسی که از پایه‌ها شروع کرده و در ایران غیر از آن پیراهن، پیراهن دیگری را انتخاب نکرده است، شرایطش فرق می‌کند.

او ادامه داد: باشگاه هیچ صحبتی با من نکرد و فقط روی اسم من یک مانوری شد. به این موضوع اصلا فکر نکردم، چون وقتی چیزی نیست، نباید به آن فکر کنی.

پاشازاده در پایان عنوان کرد: در هر صورت من در هر پست و هر جایی ثابت کرده‌ام که به خانه‌ام کمک کردم و می‌کنم، اما این موضوع اصلا حقیقت نداشته و هیچ صحبتی هم با من نشد و راجع به چیزی هم که نبوده، اصلا فکر نکردم.

منبع