به گزارش “ورزش سه”، نقل و انتقالات ایران با هیجان زیادی ادامه دارد و امروز طرفداران پرسپولیس و استقلال در انتظار معارفه دو بازیکن خارجی خود خواهند بود. البته پرسپولیس علاوه بر الکسیس گندوز، خرید مدافع چپ خارجی را هم دنبال می‌کند و هواداران این تیم امید زیادی دارند تا این اتفاق هرچه زودتر رخ […]

به گزارش “ورزش سه”، نقل و انتقالات ایران با هیجان زیادی ادامه دارد و امروز طرفداران پرسپولیس و استقلال در انتظار معارفه دو بازیکن خارجی خود خواهند بود. البته پرسپولیس علاوه بر الکسیس گندوز، خرید مدافع چپ خارجی را هم دنبال می‌کند و هواداران این تیم امید زیادی دارند تا این اتفاق هرچه زودتر رخ دهد.

البته پنجره تابستانی محدود به پرسپولیس و استقلال نمی‌شود و دو مدعی دیگر، سپاهان و تراکتور، مشغول انجام مذاکرات برای نهایی‌کردن آخرین خریدها هستند. تراکتور یک مهاجم خارجی و یک مدافع داخلی را جذب خواهد کرد اما سپاهان سبد خرید بزرگتری را دارد.

اینجا تحریریه “ورزش سه” در بلاگ روزانه نقل و انتقالاتی، اخبار و حواشی را سریع، دقیق و جامع پوشش می‌دهد. با ما از جدیدترین اتفاقات و جابجایی‌ها باخبر خواهید شد و اخباری را می‌خوانید که احتمالا جای دیگری نمی‌بینید.

با ما همراه باشید:

منبع