بررسی‌های مأموران نشان داد عامل قتل نوه خطاکار زن سالخورده است که در حادثه‌ای خونین مادربزرگ و عمویش را به قتل رسانده است.   پسر جوانی که به خاطر ارثیه با عمویش اختلاف داشت در درگیری خونین، عمو و مادربزرگش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند. ساعت ۱۹ عصر روز دوشنبه هشتم مردادماه، […]

بررسی‌های مأموران نشان داد عامل قتل نوه خطاکار زن سالخورده است که در حادثه‌ای خونین مادربزرگ و عمویش را به قتل رسانده است.

 

پسر جوانی که به خاطر ارثیه با عمویش اختلاف داشت در درگیری خونین، عمو و مادربزرگش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند.

ساعت ۱۹ عصر روز دوشنبه هشتم مردادماه، مأموران کلانتری خزانه تلفنی به قاضی حسین گودرزی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران خبر دادند زن سالخورده‌ای همراه پسر جوانش که در حادثه‌ای به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده بودند، روی تخت بیمارستان به کام مرگ رفته‌اند.

با اعلام این خبر، بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی بیمارستان و در آنجا با جسد زن ۶۵‌ساله‌ای به نام گوهر و پسر ۳۵ ساله‌ای به نام حمید روبه‌رو شدند که زن سالخورده با بیش از ۲۵ ضربه چاقو و مرد جوان هم با سه ضربه چاقو به قتل رسیده بودند.

 

نوه خطاکار

بررسی‌های مأموران نشان داد عامل قتل نوه خطاکار زن سالخورده است که در حادثه‌ای خونین مادربزرگ و عمویش را به قتل رسانده است. مأموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند عامل قتل از مدت‌ها قبل با عمویش اختلاف داشته و چند باری هم با هم درگیری داشته‌اند، اما ساعتی قبل پس از دو بار درگیری با قتل عمو و مادربزرگش حمام خون به راه انداخته است.

 

اختلاف ارثی

با به دست آمدن این اطلاعات، مأموران عامل قتل را که پسر ۲۲ ساله‌ای به نام اردلان است تحت تعقیب قرار دادند و ساعتی بعد وی را بازداشت کردند.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجویی‌ها با اظهار پشیمانی به قتل عمو و مادربزرگش اعتراف کرد. او در ادعایی گفت: من با عمویم بر سر ارثیه اختلاف داشتم، به خاطر همین موضوع چند باری با او درگیر شده بودم. روز حادثه یک‌بار با هم مشاجره لفظی کردیم، اما بار دوم درگیری ما بالا گرفت. من با چاقو به عمویم حمله کردم و مادربزرگم برای میانجیگری وارد درگیری ما شد. او می‌خواست به درگیری ما پایان دهد که متوجه نشدم چطور به او ضربه زدم. وقتی به خودم آمدم، دیدم مادربزرگ و عمویم هر دو خونین روی زمین افتاده‌اند. سپس از ترس فرار کردم، اما خیلی زود دستگیر شدم.

متهم پس از اعتراف برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. همچنین بازپرس جنایی دستور داد متهم همزمان با ادامه تحقیقات برای مشخص شدن سلامت روحی و روانی‌اش به پزشکی قانونی منتقل شود و مورد آزمایش قرار گیرد.

تحقیقات درباره این حادثه خونین برای برملا شدن زوایای پنهان آن ادامه دارد.

برترین ها

+