گروه‌ها و مقام‌های محور مقاومت در پیام‌هایی جداگانه به شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس واکنش نشان دادند. روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی  در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به […]


گروه‌ها و مقام‌های محور مقاومت در پیام‌هایی جداگانه به شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس واکنش نشان دادند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی  در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند .

گروه‌ها و مقام‌های محور مقاومت در پیام‌هایی جداگانه به شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس واکنش نشان دادند.

سامی ابوزهری، از رهبران جنبش حماس گفت: برای آزادی قدس، وارد جنگی تمام عیار شده ایم و در این راه برای پرداخت هر بهایی آماده هستیم.

موسی ابومرزوق، عضو دفتر سیاسی حماس در واکنش به خبر شهادت رئیس دفتر سیاسی این جنبش اعلام کرد ترور اسماعیل هنیه عملی بزدلانه است.

جنبش انصارالله یمن اعلام کرد ترور اسماعیل هنیه، جنایتی تروریستی و نقض آشکار قوانین (بین المللی) است.

ماهر الطاهر، مسئول روابط بین‌الملل جبهه خلق برای آزادی فلسطین در واکنش به شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که شهید اسماعیل هنیه ارزشمندترین دارایی خود را در راه آرمان فلسطین تقدیم کرد.

به دنبال شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، فراخوان‌های گسترده‌ای برای برپایی تظاهرات‌های خشم و تشدید رویارویی با صهیونیست‌های اشغالگر در سراسر اراضی فلسطینی صادر شده است.

در حال تکمیل…

+