به گزارش “ورزش سه”، محمدحسین اسلامی بازیکن تکنیکی و خلاق استقلال با سبک تقریبا مشابه فوتبال جلال‌الدین ماشاریپوف در بازی دوستانه استقلال کنار ستاره ازبکستانی قرار گرفت و در فاز هجومی استقلال نقش آفرینی کرد و حضور دو بازیکن خلاق استقلال را در سطح بالاتری قرار می‌دهد. اسلامی بازیکن جوان اما باتجربه‌ای است که اگر […]

به گزارش “ورزش سه”، محمدحسین اسلامی بازیکن تکنیکی و خلاق استقلال با سبک تقریبا مشابه فوتبال جلال‌الدین ماشاریپوف در بازی دوستانه استقلال کنار ستاره ازبکستانی قرار گرفت و در فاز هجومی استقلال نقش آفرینی کرد و حضور دو بازیکن خلاق استقلال را در سطح بالاتری قرار می‌دهد.

2060884

اسلامی بازیکن جوان اما باتجربه‌ای است که اگر بتواند با جو باشگاه استقلال کنار بیاید و حمایت هواداران را همراه خود داشته باشد، کیفیت بالاتری از خود نشان می‌دهد و تبدیل به رقیب جدی برای ماشاریپوف خواهد شد و این رقابت برای استقلال و نکونام جذاب خواهد بود، او ۲ ستاره تکنیکی و خلاق را پشت مهاجمانش خواهد داشت و در صورت افت مقطعی یا حتی خستگی در طول مسابقات کار او و تیمش زمین نخواهد ماند!

البته استقلال از هر دو بازیکن به صورت همزمان هم می‌تواند استفاده کند و با حضور یکی از آنها در پست وینگر یا هافبک کنار امکانپذیر خواهد بود، ماشاریپوف و اسلامی بازیکنانی هستند که در ۳ پست هجومی پشت مهاجم، مهاجم سایه و هافبک راست و چپ می‌توانند کیفیت بالایی به نمایش بگذارند.

ماشاریپوف در بازی دوستانه استقلال تک گل این تیم را به ثمر رساند و با توجه به تجربه‌بالاتری که دارد به نظر می‌رسد که هفته‌های ابتدایی لیگ را به عنوان بازیکن ثابت شروع کند و در صورت حضور کاکوتا در جمع آبی‌پوشان اسلامی برای حضور در ترکیب اصلی باید تلاش بیشتری انجام دهد.

منبع