به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که فاصله تیم‌ها برای شروع رقابت‌های لیگ برتر کمتر و کمتر می‌شود، مربیان و مدیران در تلاش‌اند آخرین جمع‌بندی‌ها را برای کامل کردن تیم‌شان انجام بدهند. این در شرایطی است که یک تیم لیگ برتری (هوادار) تازه تمریناتش را شروع کرده و به دنبال خرید بازیکنان جدید است. همچنین […]

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که فاصله تیم‌ها برای شروع رقابت‌های لیگ برتر کمتر و کمتر می‌شود، مربیان و مدیران در تلاش‌اند آخرین جمع‌بندی‌ها را برای کامل کردن تیم‌شان انجام بدهند. این در شرایطی است که یک تیم لیگ برتری (هوادار) تازه تمریناتش را شروع کرده و به دنبال خرید بازیکنان جدید است.

همچنین با سفر پرسپولیس، تعداد تیم‌های ایرانی حاضر در ترکیه به ۶ رسید تا عملا کمپ‌های موجود در کشور استانبول مثل همیشه بیشترین بار مسئولیت را در روزهای تعطیلی لیگ برتر برای تمرین تیم‌های ایرانی بردارند؛ موضوعی که تا چند سال پیش در رده کارهای ممنوعه قرار گرفته بود، اما مثل همه این ممنوعیت‌ها در نهایت قوانین تسلیم اراده باشگاه‌ها شدند.

در این ستون شایعات و اخبار مربوط به نقل و انتقالات تیم‌ها و همچنین حواشی این جابه‌جایی‌ها را با هم مرور خواهیم کرد. ضمن اینکه تحولات مربوط به لژیونرها و بازیکنانی که چندان به چشم شما نیامده‌اند را نیز بررسی می‌کنیم.

با بلاگ نقل و انتقالاتی “ورزش سه” همراه ما باشید:

منبع