به گزارش “ورزش سه”، صالح حردانی در تمرینات سپاهان حضور پررنگی دارد و آمادگی کامل برای پلی‌آف آسیا حاضر می‌شود و در تلاش است تا در اولین حضورش برای طلایی‌پوشان کیفیت بالایی نشان دهد. حردانی یکی از مدافعان راستی است که علاقه زیادی به حضور در نیمه حریف، نفوذهای پیاپی و کورس‌های بلند دارد و […]

به گزارش “ورزش سه”، صالح حردانی در تمرینات سپاهان حضور پررنگی دارد و آمادگی کامل برای پلی‌آف آسیا حاضر می‌شود و در تلاش است تا در اولین حضورش برای طلایی‌پوشان کیفیت بالایی نشان دهد.

حردانی یکی از مدافعان راستی است که علاقه زیادی به حضور در نیمه حریف، نفوذهای پیاپی و کورس‌های بلند دارد و با توجه به اینکه مورایس تفکرات هجومی‌ای دارد این بازیکن در فصل آینده آزادی عمل بیشتری خواهد داشت، او در مقطعی از فصل برای استقلال به عنوان مدافع وسط به میدان رفت و بیشتر در کارهای دفاعی حضور داشت تا ابوالفضل جلالی فضای بیشتری برای حمله داشته باشد اما این رویه در سپاهان متفاوت است و به نظر می‌رسد که در سپاهان او بال راست هجومی باشد و گودرزی بیشتر در دفاع حضور داشته باشد.

حردانی با توجه به اینکه بازیکن جوانی است اما تجربه خوبی دارد و در بازی پلی‌آف می‌تواند تاثیرگذار باشد و خط دفاعی سپاهان را برای عملکرد خوب مقابل خط حمله قدرتمند شباب الاهلی کمک کند.

2059863

مدافع راست سپاهان البته فشارهایی را تحمل می‌کند و با توجه به حضور رضاییان در استقلال عملکرد این دو بازیکن زیر ذره‌بین هواداران و کارشناسان قرار خواهد گرفت و این رقابت برای حضور در تیم ملی هم اهمیت خواهد داشت.

منبع