به گزارش نخست نیوز، بهنام بهروز_در پایان این رقابت‌ها که به‌صورت دوره‌ای برگزار شد، تیم شهدای شهرداری توانست با کسب ۳۰ امتیاز بر سکوی نخست بایستد. تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی با ۲۷ ، بیمارستان رضوی با ۲۴ و ایران‌خودرو با ۲۳ امتیاز نیز دوم تا چهارم شدند . رقابت‌های لیگ فوتسال کارگری مشهد به میزبانی […]

به گزارش نخست نیوز، بهنام بهروز_در پایان این رقابت‌ها که به‌صورت دوره‌ای برگزار شد، تیم شهدای شهرداری توانست با کسب ۳۰ امتیاز بر سکوی نخست بایستد. تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی با ۲۷ ، بیمارستان رضوی با ۲۴ و ایران‌خودرو با ۲۳ امتیاز نیز دوم تا چهارم شدند .

رقابت‌های لیگ فوتسال کارگری مشهد به میزبانی سالن شهدای شهرداری مشهد واقع در بولوار اقدسیه و دیدارهای حساس روز پایانی در سالن کارگران شماره۲ انجام شد.

اولین امتیازدردومین هفته

در هفته دوم لیگ برتـر فوتسـال ،فـرش آرا پـس از باخـت خانگـی سـنگین هفتـه گذشـته بـه سـاوه رفت و در برابـر شـهرداری ایـن شـهر به‌تساوی ۳بـر ۳ دست‌یافت تـا به‌این‌ترتیب اولیـن امتیـازش را در فصـل جدیـد رقابت‌های لیگ برتـر فوتسـال دشـت کنـد. فـرش آرا این هفتـه میزبـان سـن ایچ، دیگرتیـم ساوه‌ای است.

میثاقیان در رشت

سـپیدرود رشـت پـس از ناکامی در صعـود بـه لیـگ دسـته اول ، ا کبر میثاقیان را به‌عنوان سرمربی انتخاب کـرد. میثاقیـان کـه فصـل گذشـته موفـق شـد شـهرداری نوشـهر را در رقابـت پلی‌آف برابـر شـهرداری ماهشـهر بـه لیـگ دسـته اول برسـاند، بـا جدایـی از جمـع مازنی‌ها راهـی گیلان شـد تـا در جمع سرخ‌پوشان رشـت، چالـش جدیـدی را در ۷۲ سـالگی دنبـال کنـد.

میثاقیـان تاکنون بـا تیم‌های ابومسـلم، شموشـک، پدیـده، شـهرداری تبریـز و آلومینیـوم هرمزگان به لیگ برتر فوتبال ایـران صعود کرده  و فصل پیش نیز توانسـت تیم شـهرداری نوشـهر را بـه لیـگ دسـته اول برسـاند.

 

اعتراض داوران ،چالش جدید هیات فوتبال

قرار بود درزمین چمن ۲۲بهمن دانشگاه فردوسی مشهد ،قاضیان مستطیل سبز در آزمون آمادگی جسمانی پیش فصل لیگ‌های فوتبال ایران شرکت کنند اما در اتفاقی عجیب، بیشتر آن‌ها  در اعتراض به اتفاقات هیات فوتبال ، حاضر به شرکت در این تست مهم نشدند!

داوران فوتبال استان  تاخیر یک‌ساله در پرداخت دستمزد ،تعرفه پایین قضاوت هر دیدار ،رعایت نشدن شأن داوران ، برخورد دور از احترام مسوولین هیات فوتبال استان و حمایت نکردن از داوران استان برای گرفتن ابلاغ‌های کشوری را ۵ دلیل اعتراض خود ذکر کردند.

محسن حیدری، دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی، درواکنش به این اتفاقات گفت:از داوران معترض خواستم که تست بدهند و بعدا درباره مسایل و مشکلات آن‌ها گفتگو کنیم اما قبول نکردند.البته برخی داوران بعد تماس گرفتند و گفتند ما اشتباه کردیم و چون این داوران برای ما مهم هستند، با درخواستشان موافقت کردیم و دوباره تست می‌گیریم. داورانی هم که نیامدند خودشان ضرر خواهند کرد و داوری استان از این مساله ضربه نمی‌خورد!

شکست ،پایان راه نمایندگان خراسان در لیگ ۳

تیم‌های فوتبال شادکام، آرامش و شریعت نوین مشهد در آخرین هفته لیگ دسته سوم باختند تا ضمن ناکامی مطلق ،شاهد صعود عقاب تهران به لیگ۲ و سپاهان ب و مهر خلیج به پلی‌آف باشند.

سه نماینده مشهد در این فصل لیگ دسته سوم عملکرد خوبی نداشتند؛ آرامش و شریعت نوین به مرحله اول سقوط کردند و شادکام هم میانه نشین ماند.

شادکام تیم بدی نبود و با هدایت علیرضا نیک‌بخت استارت زد و بعد سیروس سنگچولی به‌جایش آمد اما دراین تیم ،حاشیه‌های اطراف و مدیریت باشگاه بر توانایی‌های فنی بازیکنان و کادر فنی چربید .شادکامی‌ها در ۲۲بازی فصل هشت پیروزی، هفت تساوی و هفت شکست را در کارنامه ثبت کردند و با ۳۱ امتیاز بین ۱۲ تیم ،ششم شدند.

آرامش باهدایت جعفر خوشحال  هرچند لیگ را بد شروع کردند ، اما در نیم فصل دوم ،  ابتدا تا آستانه صعود رفتند اما به‌یک‌باره دچار افت شدند و دوباره به منطقه سقوط رسیدند و با ۲۴ امتیاز در پله یازدهم جدول ۱۲ تیمی نشستند. آرامش با کسب ۶ پیروزی ، ۶ تساوی و۱۰ شکست به مرحله اول لیگ دسته سوم سقوط کرد.

اما شریعت نوین با هدایت شهاب یاراحمدی و تعدادی بازیکن جوان، در ۲۲بازی حتی یک‌بار هم‌نبرد و بدون برد، با ۲ تساوی و ۲۰ شکست به کارش پایان داد تا با ۲ امتیاز قعرنشین مطلق لیگ باشد.

 

+