فرهیختگان: با وجود اینکه محمدرضا اخباری هنوز با باشگاه گل گهر قرارداد دارد اما به دلیل عملکرد مورد قبولش مورد توجه دو باشگاه پرسپولیس و فولاد قرار گرفت.  پرسپولیسی ها به واسطه از دست دادن علیرضا بیرانوند درون دروازه با مشکل روبهرو هستند. از این رو تمایل دارند تا یک دروازه بان مطمئن را جانشین […]

فرهیختگان: با وجود اینکه محمدرضا اخباری هنوز با باشگاه گل گهر قرارداد دارد اما به دلیل عملکرد مورد قبولش مورد توجه دو باشگاه پرسپولیس و فولاد قرار گرفت. 

تکلیف محمدرضا اخباری و پرسپولیس روشن شد

پرسپولیسی ها به واسطه از دست دادن علیرضا بیرانوند درون دروازه با مشکل روبهرو هستند. از این رو تمایل دارند تا یک دروازه بان مطمئن را جانشین او کنند. با این حال تلاش این تیم سرخپوش تهرانی تا این لحظه برای جلب رضایت باشگاه گل گهر و به خدمت گرفتن محمدرضا اخباری بی فایده بوده و ثمری نداشته است. 

گل گهری ها که شرایط لیگ را به خوبی میدانند نمی خواهند اخباری را از دست بدهند مخصوصا اینکه جانشین مناسبی برای او نداشته و با توجه به تعداد کم دروازه بانان مطمئن لیگ برتری شانس زیادی برای پیدا کردن جانشینی مناسب برای او نخواهند داشت. به همین دلیل با وجود اصرار زیاد باشگاه پرسپولیس همچنان با این درخواست مخالفت کرده و قصد دارند اخباری را برای تیم خود حفظ کنند. 

 

سخنگوی باشگاه گل گهر با تاکید بر اینکه با جدایی دروازه بان تیمشان موافقت نمیکنند به خبرنگار «فرهیختگان» گفت: «اخباری در تیم ما میماند. نزدیک شروع مسابقات لیگ است و با توجه به اینکه تعداد دروازهبانان خوب کم است باشگاه گل گهر وارد این چالش نمیشود که بخواهد گلر اصلی خود را از دست بدهد. خودش نیز برای دریافت رضایتنامه اقدام نکرده و اگر اقدامی هم میکرد باشگاه با درخواستش موافقت نمیکرد.»

 

پرسپولیسی ها تصور میکردند با انتخاب مهدی تارتار به عنوان سرمربی گل گهر شانس جدایی اخباری از این تیم و پیوستنش به پرسپولیس افزایش پیدا میکند اما تارتار خود اصلی ترین مخالف جدایی این دروازه بان بود. 

 

اخبار مرتبط: پرسپولیس و استقلال در آستانه جذب یک گلر و یک لژیونر محبوب هستند
رونمایی از چهارمین خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات: این ستاره جوان به جای لیموچی!

 

این مربی حتی به دلیل مخالفت با جدایی اخباری مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار گرفت و به نظر میرسد مدیران گل گهر و در کنار آنها سرمربی این تیم تمایلی به از دست دادن اخباری ندارند. به این ترتیب این دروازهبان که در حال حاضر نیز در سیرجان تمرینات خود را دنبال میکند در چنین اوضاعی در گل گهر می ماند و پرسپولیس برای جبران جای خالی بیرانوند باید به فکر گزینه دیگری باشد مگر اینکه در روزهای آینده اتفاقات پیش بینی نشده ای رخ دهد.

+