به گزارش “ورزش سه”، ابراهیم صادقی که اخیرا هدایت سایپا را برعهده گرفته، طبق برنامه‌ریزی خود تمرینات پیش فصل این تیم را از روز شنبه شروع کرد و شاگردانش را به محل این باشگاه فرا خواند. پیش از شروع اولین تمرین تیم سایپا در فصل جدید، جلسه ای با حضور  محمد محمدی مدیرعامل، زارعی و […]

به گزارش “ورزش سه”، ابراهیم صادقی که اخیرا هدایت سایپا را برعهده گرفته، طبق برنامه‌ریزی خود تمرینات پیش فصل این تیم را از روز شنبه شروع کرد و شاگردانش را به محل این باشگاه فرا خواند.

پیش از شروع اولین تمرین تیم سایپا در فصل جدید، جلسه ای با حضور  محمد محمدی مدیرعامل، زارعی و رحیمی از اعضای هیئت مدیره باشگاه در کنار کادر فنی و بازیکنان این تیم برگزار شد.

2056324

در این جلسه محمد محمدی ضمن خوشامدگویی به کادر فنی جدید و بازیکنان تیم، اهداف تیم سایپا در فصل جدید را تشریح و برای تیم آرزوی موفقیت کرد.

ابراهیم صادقی، سرمربی سایپا نیز در این جلسه با تأکید بر تعهد و نظم تیمی، خواستار همدلی و حمایت همه جانبه برای رسیدن به موفقیت شد.

2056322

تمرینات سایپا با شور و نشاط و انگیزه مضاعف بازیکنان آغاز شد و شاگردان صادقی با جدیت و نظم تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال کردند.

گرم کردن و کار با توپ در گروهای چندنفره زیر نظر کادرفنی بخش عمده تمرین را تشکیل داد و ابراهیم صادقی نیز با دقت عملکرد تک تک گروه ها و بازیکنان را بررسی و نکات لازم را گوشزد می‌کرد.

باشگاه سایپا که تجربه قهرمانی در لیگ برتر را دارد، امیدوار است با هدایت صادقی دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگردد و به دوری سه سال اخیرش پایان بدهد.

منبع