به گزارش “ورزش سه”، تغییر قوانین سازمان نیروهای مسلح برای بازیکنان سرباز موجب شد تا در تابستان امسال بسیاری از فوتبالیست‌ها مشمول و مجبور به گذراندن دوران خدمت شوند و به تیم‌های نظامی بروند، اما ممکن این قانون دستخوش تغییر شود. بازیکنان شاخص زیادی زیادی مثل امید نورافکن، یونس اکبرپور، سید ابوالفضل جلالی، سجاد جعفری، […]

به گزارش “ورزش سه”، تغییر قوانین سازمان نیروهای مسلح برای بازیکنان سرباز موجب شد تا در تابستان امسال بسیاری از فوتبالیست‌ها مشمول و مجبور به گذراندن دوران خدمت شوند و به تیم‌های نظامی بروند، اما ممکن این قانون دستخوش تغییر شود.

بازیکنان شاخص زیادی زیادی مثل امید نورافکن، یونس اکبرپور، سید ابوالفضل جلالی، سجاد جعفری، رضا میرزایی، امیر طاهر، علیرضا جعفرپور و … مجبور شدند برای گذراندن دوران سربازی تیم‌های خود را ترک کنند و به ملوان انزلی یا فجر شهید سپاسی بروند، اما این احتمال وجود دارد که قانون برای آنها تغییر یافته و سربازی‌شان به تعویق بیفتد.

مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص جلسه با مسؤولان سازمان نیروهای مسلح در خصوص سربازی فوتبالیست‌ها بخصوص ملی پوشان گفت: این یک دغدغه‌ای است که سال‌ها در تیم ملی و باشگاه‌ها همراه داریم. جلسه‌ای را دوشنبه هفته جاری با امیر فولادی خواهیم داشت و امیدواریم آنچه به صلاح  ورزش کشور و فوتبال ملی هست  اتخاذ گردد.

منبع