به گزارش “ورزش سه”، امید ابراهیمی که سال گذشته از الوکره به الشمال قطر رفت و طی فصل اخیر یکی از مهره‌های کلیدی این تیم بود، با تمدید قراردادش در تمرینات آماده‌سازی حضور یافت و در نخستین بازی تدارکاتی هم شرکت کرد. تیم فوتبال الشمال که دیگر پویا اسبقی، سرمربی ایرانی الاصل فصل گذشته را […]

به گزارش “ورزش سه”، امید ابراهیمی که سال گذشته از الوکره به الشمال قطر رفت و طی فصل اخیر یکی از مهره‌های کلیدی این تیم بود، با تمدید قراردادش در تمرینات آماده‌سازی حضور یافت و در نخستین بازی تدارکاتی هم شرکت کرد.

تیم فوتبال الشمال که دیگر پویا اسبقی، سرمربی ایرانی الاصل فصل گذشته را در اختیار ندارد، با بهره‌مندی از امید ابراهیمی در ترکیب و خط میانی، در نخستین دیدار تدارکاتی به مصاف وولندام هلند رفت و در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

الشمال که توانست در نخستین سال صعود به لیگ ستارگان قطر، سهمیه خود را حفظ کند و به دنبال تداوم حضورش در فصل جدید این رقابت‌ها است، پس از دو هفته تمرین یک دیدار تدارکاتی در دستور کارش گذاشت و به مصاف تیم هفدهم و سقوط کرده در فصل اخیر لیگ هلند رفت که در حضور ثابت ابراهیمی شکست خورد.

امید ابراهیمی در فصل گذشته لیگ ستارگان قطر فقط در یک مسابقه به دلیل اخراج و محرومیت حضور نداشت، اما در ۲۱ بازی دیگر حضور ثابت داشت و دو گل هم به ثمر رساند.

منبع