به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی اسبق تیم ملی ایران پس از کش و قوس‌های فراوان به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور انتخاب شد و حالا سرخ‌پوشان تبریزی چشم به کسب موفقیت با وی دارند. پیش اسکوچیچ، حمید مطهری به عنوان سرمربی موفق در تبریز فعالیت می‌کرد اما پیش از وی، بیش […]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی اسبق تیم ملی ایران پس از کش و قوس‌های فراوان به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور انتخاب شد و حالا سرخ‌پوشان تبریزی چشم به کسب موفقیت با وی دارند.

پیش اسکوچیچ، حمید مطهری به عنوان سرمربی موفق در تبریز فعالیت می‌کرد اما پیش از وی، بیش از یک سال، هدایت تراکتوری‌ها بر عهده خمز بود و حالا این سوال برای هواداران تراکتور پیش می‌آید که آیا آمار اسکوچیچ از خمز بهتر است؟

 در آماری که در ویکی‌پدیای پاکو خمز آمده، او ۴۴ بازی را به عنوان سرمربی تراکتور پشت سر گذاشته که از این تعداد بازی، ۲۳ برد کسب کرده. مساله‌ای که وی را به آمار ۵۲ درصد برد می‌رساند. تیم او در این مدت ۶۲ گل زده و ۴۵ گل دریافت کرده که آمار چندان بدی به شمار نمی‌رود.

در سمت مقابل اسکوچیچ آخرین بار سرمربی صنعت نفت در لیگ برتر بوده و نکته عجیب اینجاست او هم آماری مشابه دارد و ۵۳ درصد برد برای خود ثبت کرده. این آمار البته در تنها ۱۹ بازی برای وی ثبت شده است. اسکوچیچ در تیم ملی البته آمار بهتری داشته و در ۱۸ بازی توانست ۸۳ درصد برد به دست آورد.

در نهایت البته قضاوت بین این دو شاید غیر منطقی به نظر برسد زیرا اسکوچیچ هیچ‌گاه سرمربی تیم‌های پرطرفدار در لیگ نبوده و خمز هم مرد دنیا دیده‌ای است اما نقل و انتقالات تراکتور و حضور اسکوچیچ می‌تواند از نظر رسانه‌ای فصل جذابی برای فوتبال دوستان بسازد.

انتهای پیام/

+