تهران زیر پای «مدافعان حریم خانواده»  |
تهران زیر پای «مدافعان حریم خانواده»  |

زیرنویس، گروه استان‌ها: مردم مؤمن و انقلابی استان تهران همزمان با ۲۱ تیرماه، روز عفاف و حجاب اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده را برگزار کردند. دختران و زنان محجبه ورامینی با فریاد «الله اکبر» و سردادن شعارهای انقلابی «سرباز انقلابیم، مدافع حجابیم» و … از میدان امام حسین (ع) به سمت مسجد جامع حرکت کردند. […]

زیرنویس، گروه استان‌ها: مردم مؤمن و انقلابی استان تهران همزمان با ۲۱ تیرماه، روز عفاف و حجاب اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده را برگزار کردند.

دختران و زنان محجبه ورامینی با فریاد «الله اکبر» و سردادن شعارهای انقلابی «سرباز انقلابیم، مدافع حجابیم» و … از میدان امام حسین (ع) به سمت مسجد جامع حرکت کردند.

این راهپیمایان قرار است، در مسجد جامع ورامین اجتماع کنند و یاد و خاطره صدها نفر از مردم مشهد که در اعتراض به قانون کشف حجاب رضاخانی در مسجد گوهرشاد تحصن کرده بودند به خاک و خون کشیده شدند.

در اجتماع مدافعان حریم خانواده در ورامین، حجت الاسلام مجتبی عزیزی، امام جمعه ورامین به سخنرانی پرداخت.

مراسم راهپیمایی عفاف و حجاب بعد از ظهر پنجشنبه همچنین در دیگر شهرستان‌های استان تهران در حالی برگزار شد، که شرکت کنندگان در این مراسم بر دفاع از حریم عفاف و حجاب تاکید می‌کردند.

حاضرین در این اجتماعات که در حدود ۱۸ نقطه از استان تهران برگزار شد، پلاکاردهایی را در حمایت از عفاف و حجاب در دست داشتند.

اجتماع مدافعین حریم خانواده در شهر اندیشه نیز با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسؤولان شهری در بوستان حافظ فاز ۳ اندیشه برگزار شد.

این اجتماع مردمی با اجرای گروه سرود نوجوانان، گفتمان، برپایی غرفه‌های فرهنگی، کودکانه، عفاف و حجاب و خانواده همراه بود و شرکت‌کنندگان در این اجتماع یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عفاف و حجاب را گرامی داشته و نسبت به حفظ حریم خانواده و جلوگیری از ترویج بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه تاکید داشتند.

در پایان این راهپیمایی‌ها نیز قطع‌نامه‌هایی با هدف گرامیداشت عفاف و حجاب قرائت شد.

این گزارش تکمیل می شود…

منبع: مـهر