کمک‌های مردمی به ستاد دیه کشور ۱۵ درصد افزایش یافت  |
کمک‌های مردمی به ستاد دیه کشور ۱۵ درصد افزایش یافت  |

به گزارش زیرنویس، علی شمس در دیدار با رئیس کل دادگستری استان زنجان با قدردانی از زحمات، حکایت‌ها و کمک‌های مردمی به ستاد دیه استان، افزود: استان زنجان امسال از حیث جمع آوری کمک‌های آحاد مردم برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی رتبه نخست کشور را کسب کرد که جای تشکر دارد. وی اضافه […]

به گزارش زیرنویس، علی شمس در دیدار با رئیس کل دادگستری استان زنجان با قدردانی از زحمات، حکایت‌ها و کمک‌های مردمی به ستاد دیه استان، افزود: استان زنجان امسال از حیث جمع آوری کمک‌های آحاد مردم برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی رتبه نخست کشور را کسب کرد که جای تشکر دارد.

وی اضافه کرد: این کمک‌های مردمی بسیار ارزشمند است و موجب آزادی بسیاری از زندانیان جرایم غیرعمد مالی در سراسر کشور می‌شود.

شمس با تاکید بر فرهنگ سازی کمک‌های مردمی در این زمینه، گفت: رسانه‌ها و صدا و سیما می‌توانند نقش مؤثری در افزایش کمک‌های مردمی به ستاد دیه داشته باشند و باید از ظرفیت آنها در این خصوص استفاده کرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان نیز در این دیدار، گفت: کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی در استان زنجان در سال جاری به لحاظ برخورداری از مردمی متدین، ولایتمدار و خیر افزایش یافت و به تعبیری زنجان بهشت خیران است.

حجت الاسلام علی فرجی برحق افزود: کمک‌های مردمی در جشن گل‌ریزان امسال در طول ماه مبارک رمضان با تلاش مسئولان امر با مشارکت آحاد مردم رشد ۴۰ درصدی داشت و همواره شاهد افزایش این مشارکت‌های خوب مردم در کارهای خیر و خداپسندانه بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: در استان زنجان در انجام وظایف قانونی و اجرای عدالت وفاق و همدلی وجود دارد که این موضوع برای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌ها بسیار اثرگذار است.

مدیر عامل ستاد دیه کشور در پایان این دیدار با اهدای لوح از زحمات و حمایت‌های رئیس کل دادگستری استان زنجان قدردانی کرد.

منبع: مـهر