جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • خرید تضمینی گندم از مرز ۱۱.۹ میلیون تن عبور کرد 18 شهریور 1403

    خرید تضمینی گندم از مرز ۱۱.۹ میلیون تن عبور کرد

    سهراب سهرابی، مجری طرح خودکفایی گندم وزارت جهاد کشاورزی گفت: بر اساس آخرین گزارش سامانه شرکت بازرگانی دولتی ایران (سیفا) تا صبح شنبه ۱۷ شهریور ماه، ۱۱ میلیون و ۹۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان به ارزش ۲۱۰ هزار میلیارد تومان (همت) خرید تضمینی شده است.

قیمت عمده میوه و سبزیجات اعلام شد+ جدول 22 مرداد 1403

قیمت عمده میوه و سبزیجات اعلام شد+ جدول

قیمت عمده محصولات کشاورزی (میوه و صیفی‌جات) برای هفته جاری ۲۲ تا ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

قیمت پیشنهادی خرید تضمینی گندم ۲۵ هزار تومان اعلام شد 21 مرداد 1403

قیمت پیشنهادی خرید تضمینی گندم ۲۵ هزار تومان اعلام شد

بر اساس قانون یک سری از اقلام اساسی که در معیشت جامعه نقش اساسی دارد از سوی دولت خرید تضمینی شده و نرخ آن در «شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی» تعیین می‌شود.

قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار تهران 21 مرداد 1403

قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار تهران

قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار به شرح ذیل است؛

۹۰ درصد مودیان مالیاتی به سامانه مؤدیان پیوستند  | 14 مرداد 1403

۹۰ درصد مودیان مالیاتی به سامانه مؤدیان پیوستند |

مهدی موحدی بکنظر سخنگوی سازمان امور مالیاتی امروز در برنامه گفتگوی خبر ۱۴ گفت: در سامانه مودیان مالیاتی ۱۸۷ هزار مودی شامل ۴۰ هزار مودی حقیقی و ۱۴۷ هزار مودی حقوقی صورتحساب الکترونیکی ارسال کرده‌اند که در مجموع ۲.۵ میلیارد صورتحساب الکترونیکی به سامانه صادر شده است.

بهای بلیت یک طرفه تهران به نجف یا بغداد ۵ میلیون تومان است 07 مرداد 1403

بهای بلیت یک طرفه تهران به نجف یا بغداد ۵ میلیون تومان است

سازمان هواپیمایی کشور در خصوص انجام پروازهای اربعین و فروش بلیت توسط شرکت‌های هواپیمایی بخشنامه‌ای به مدیران شرکت‌های داخلی هوایی صادر کرد.

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به زودی اجرا می‌شود/رشد تولیدات نظامی 03 مرداد 1403

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به زودی اجرا می‌شود/رشد تولیدات نظامی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح به زودی اجرا می‌شود و حقوق آنان ترمیم و تکمیل می‌شود.

ارز تخصیصی به مونتاژکاران به ازای هر خودرو ۹۵۰۰ دلار است 28 تیر 1403

ارز تخصیصی به مونتاژکاران به ازای هر خودرو ۹۵۰۰ دلار است

در چند سال اخیر با انباشت تقاضا در بازار خودرو رو به رو بودیم و این امر ناشی از کاهش واردات از سال ۹۶-۹۷ به دلیل کمبود ارز و افت ۵۰ درصدی تولید با اعمال تحریم در سال ۹۷ بود.

20 خرداد 1403

قیمت مصوب برنج ایرانی، پاکستانی و هندی اعلام شد/ لیست قیمت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، قیمت انواع برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد. اقتصادآنلاین در گزارشی نوشت: قیمت انواع برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار به شرح ذیل است؛ هر کیلوگرم انواع دودی پر محصول غیرتنظیم بازار ۹۳ هزار تومان هر کیلوگرم هاشمی غیرتنظیم بازار۱۰۸ هزار تومان […]

05 خرداد 1403

زمان واریز سود سهام عدالت در سال ۱۴۰۳

سود مرحله سوم سهام عدالت پس از تعیین تکلیف همانند سال‌های گذشته به شماره شبای بانکی افراد واریز خواهد شد.

ورود موج جدید بارش‌ها به کشور از روز یکشنبه 07 مهر 1403

ورود موج جدید بارش‌ها به کشور از روز یکشنبه

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: امروز شنبه ۷ مهرماه در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، همدان، مرکزی و برخی نقاط اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، ارتفاعات کرمان، شمال شرق آذربایجان شرقی و شرق کردستان بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک و بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

ورود موج بارش‌های پاییزی به کشور از روز چهارشنبه 02 مهر 1403

ورود موج بارش‌های پاییزی به کشور از روز چهارشنبه

صادق ضیائیان رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه بر اساس نقشه‌های فصلی با پاییز خشک و کم بارش‌تر از حد نرمال مواجه خواهیم بود، گفت: امروز (دوشنبه، دوم مهر) و (سه شنبه، سوم مهر) در برخی مناطق واقع در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

شیوع آنفلوانزا از اواسط مهر/ تزریق واکسن در زمان طلایی 02 مهر 1403

شیوع آنفلوانزا از اواسط مهر/ تزریق واکسن در زمان طلایی

بابک عشرتی افزود: در کشورهای نیمکره شمالی از جمله ایران، موارد آنفلوانزا از اواسط مهرماه شروع می‌شود و این روند افزایشی تا اواسط اسفند ماه ادامه دارد، البته پارسال شاهد افزایش موارد آنفلوانزا از اواخر شهریور بودیم.

لایحه بودجه ۱۴۰۴ باید بر اساس برنامه هفتم باشد 02 مهر 1403

لایحه بودجه ۱۴۰۴ باید بر اساس برنامه هفتم باشد

محمدباقر قالیباف صبح امروز (دوشنبه ۲ مهر ماه) و در جلسه بررسی گزارش بودجه سالانه کشور در دیوان محاسبات، گفت: در ابتدا به مردم و خانواده‌های داغدار در شهرستان طبس به دلیل واقعه تلخ معدن تسلیت می‌گویم و برای همه آن عزیزان از دست رفته آمرزش و مغفرت خواستارم و ان‌شاءالله به خانواده آن‌ها صبر و اجر داده شود. وظیفه همه ما این است که در مورد این حادثه رسیدگی جدی کرده تا با پیشگیری، از اینگونه حوادث تلخ جلوگیری شود.

واردات روزانه ۳۰ میلیون لیتر بنزین در شهریورماه 02 مهر 1403

واردات روزانه ۳۰ میلیون لیتر بنزین در شهریورماه

اخیراً موضوع کمبود عرضه بنزین در شهریورماه و مسئله ایجاد صف‌های طولانی پشت پمپ بنزین‌ها در شهرهای شمالی کشور به خصوص در ایام آخر ماه صفر در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شده است و اخیراً برخی مدعی شده اند که دولت سیزدهم عمداً در شهریورماه بنزین وارد نکرده است تا این مشکلات برای دولت چهاردهم ایجاد شود.

راهنمای تنظیمات