«علی بیرو» رکورد تاریخی پرسپولیس را جابجا کرد
«علی بیرو» رکورد تاریخی پرسپولیس را جابجا کرد

  ورزش سه نوشت: در بحبوحه لیگ پانزدهم، فصلی که با سورپرایزی به نام استقلال خوزستان و عبدالله ویسی همراه بود، یک تیم تازه در فوتبال ایران متولد می‌شد: پرسپولیسِ برانکو. تیمی با پشتوانه ۵۰ ساله که بعد از یک افت نسبتا طولانی، نشانه‌های رویش جدیدش را هرکسی می‌توانست ببیند. حالا از آن نسل بازیکنانی […]

علی رضا بیرانوند .پرسپولیس - «علی بیرو» رکورد تاریخی پرسپولیس را جابجا کرد

 

ورزش سه نوشت: در بحبوحه لیگ پانزدهم، فصلی که با سورپرایزی به نام استقلال خوزستان و عبدالله ویسی همراه بود، یک تیم تازه در فوتبال ایران متولد می‌شد: پرسپولیسِ برانکو. تیمی با پشتوانه ۵۰ ساله که بعد از یک افت نسبتا طولانی، نشانه‌های رویش جدیدش را هرکسی می‌توانست ببیند. حالا از آن نسل بازیکنانی به جا مانده‌اند که نام خود را در میان بزرگان باشگاه جای داده‌اند.

علیرضا بیرانوند در همان روز‌ها قرار بود به پرسپولیس برود، اما مخالفت نفت تهران و علیرضا منصوریان، سرخپوش‌شدن او را شش ماه به تعویق انداخت تا سرانجام در یک شب خنک بهاری، او به دفتر علی اکبر طاهری برود و پرسپولیسی شود. شاید در آن روز‌ها کسی تصور نمی‌کرد که او حتی به گرد پای رکورد مهمترین گلر‌های تاریخ پرسپولیس برسد، اما بیرانوند رسید و از همه آن‌ها رد شد و حالا باسابقه‌ترین دروازه‌بان تاریخ پرسپولیس محسوب می‌شود.

او حالا تنها دروازه‌بانی است که می‌تواند به باشگاه ۲۰۰ تایی‌های پرسپولیس اضافه شود. اما جالب است بدانید که اگر بیرانوند تا پایان فوتبال خود در پرسپولیس بماند هم به سختی می‌تواند نزدیک علی پروین باشد؛ اسطوره سرخپوشان که آنقدر پیراهن سرخ را برتن کرده که دست‌نیافتنی، صدر جدول را به خود اختصاص دهد.

منبع: اطلاعات انلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.