جزییات ضرب و شتم ملی‌پوش دوچرخه‌سواری
جزییات ضرب و شتم ملی‌پوش دوچرخه‌سواری

حسین عسگری در مورد چگونگی این اتفاق گفت: من به همراه چند رکابزن دیگر در جاده نظامی مشغول تمرین بودیم. دو خودروی ۲۰۶ و ۲۰۷ در همان جاده در حال گذر بودند. زمانی که ما را دیدند به حالت اینکه بخواهند ما را زیر بگیرند به سمت ما آمدند و ما در جاده خاکی افتادیم. […]

تیم ملی دوچرخه سواری, حسین عسگری, دوچرخه‌ - جزییات ضرب و شتم ملی‌پوش دوچرخه‌سواری

حسین عسگری در مورد چگونگی این اتفاق گفت: من به همراه چند رکابزن دیگر در جاده نظامی مشغول تمرین بودیم. دو خودروی ۲۰۶ و ۲۰۷ در همان جاده در حال گذر بودند. زمانی که ما را دیدند به حالت اینکه بخواهند ما را زیر بگیرند به سمت ما آمدند و ما در جاده خاکی افتادیم.

او ادامه داد: پوریا یعقوبی یکی از رکابزنان که از حرکت آن‌ها بسیار ناراحت شده بود، به سمتشان رفت و من هم برای اینکه درگیری پیش نیاید رفتم که آن‌ها را جدا کنم، اما راننده به سمت من و پوریا یعقوبی دیگر دوچرخه‌سوار اسپری فلفل زد و سپس با پنجه بوکس به چشم من ضربه زد.

سپس دو ماشین فرار کردند ما هم به کلانتری اطلاع دادیم. یکی از ماشین‌ها را توانستند بگیرند، اما ماشین دیگر متواری شده است. البته ما پلاک خودروی دیگر را داریم و در حال پیگیری هستیم.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.