به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت خودرو های سواری در محدوده خیابان شکوفه تهران، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۵۵ نعمت آباد قرار گرفت. وی افزود: […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت خودرو های سواری در محدوده خیابان شکوفه تهران، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۵۵ نعمت آباد قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهای اکثرا پراید که در مناطق خلوت و بدون نور کافی پارک شده بودند، در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب و محتویات داخل خودرو را به سرقت برده است.

این مقام پلیسی بیان کرد: مأموران کلانتری ۱۵۵ نعمت اباد با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در ۵ آذر ماه هویت متهم پرونده را که از سارقان سابقه دار بود شناسایی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: بلافاصله ماموران وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیر کننده و با استفاده از شگرد های پلیسی متهم را حین سرقت دستگیر و با بازرسی از خودرو متهم تعدادی رینگ و لاستیک سرقتی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی به ۲۰ فقره سرقت قطعات در محدوده اتوبان سعیدی تهران اعتراف کرد.

سرهنگ قاسم پور در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: از مال باختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده است می خواهیم با حضور در کلانتری ۱۵۵ نعمت آباد متهم را مورد شناسایی قرار دهند.

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.