حسین حیدری در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: رزمایش جهادی دامپزشکی برنامه‌ای است که بر اساس آن اردوهای جهادی در طی ٢ سال گذشته برگزار شدند. وی افزود: این رزمایش برای خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار و محروم استان کرمانشاه است و بر اساس آن دامپزشکی برنامه‌های کاری خود را در سراسر […]

- سمپاشی ۶٠ هزار رأس بدن دام در کرمانشاه/رزمایش جهادی دامپزشکی به صورت هفتگی برگزار می‌شود 

حسین حیدری در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: رزمایش جهادی دامپزشکی برنامه‌ای است که بر اساس آن اردوهای جهادی در طی ٢ سال گذشته برگزار شدند.

وی افزود: این رزمایش برای خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار و محروم استان کرمانشاه است و بر اساس آن دامپزشکی برنامه‌های کاری خود را در سراسر استان کرمانشاه اجرا می‌کند.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: مناطق کم برخوردار و ضعیف با توجه به محرومیت‌هایی که دارند بیشتر در این رزمایش خدمات دریافت می‌کنند.

وی گفت: در طول سال جاری در خرداد ماه رزمایش بزرگی در این راستا با حضور مسئولین استانی برگزار شد و دیگری دوم آذر ماه در منطقه سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه انجام شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این عملیات ٣٠٠ هزار متر مربع سمپاشی جایگاه دام انجام و ۶٠ هزار رأس بدن دام سمپاشی شد و حدود یک هزار نفر آموزش رایگان در این زمینه دریافت کردند.

وی ادامه داد: این عملیات به صورت هفتگی در شهرستان‌های استان کرمانشاه انجام می‌شود اما موارد هفتگی آن به صورت محدود تر است.

این مقام مسئول ادامه داد: هر هفته ٢ شهرستان با تقویم زمانی این رزمایش را برگزار می‌کنند و اثرگذاری آن مناسب است.

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.