مبارز سرشناس جهان: می‌خواهم به فلسطین بروم
مبارز سرشناس جهان: می‌خواهم به فلسطین بروم

فارس نوشت: رژیم اشغالگر قدس همچنان در حال کشتار کودکان و زنان بی دفاع مظلوم غزه است و چهره جنایت کار خود را بیش از پیش به دنیا نشان می‌دهد. در دو هفته گذشته بسیاری از ورزشکاران سرشناس دنیا این جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم کردند. خمزات چیمایف مبارز سرشناس UFC و اهل […]

- مبارز سرشناس جهان: می‌خواهم به فلسطین بروم

فارس نوشت: رژیم اشغالگر قدس همچنان در حال کشتار کودکان و زنان بی دفاع مظلوم غزه است و چهره جنایت کار خود را بیش از پیش به دنیا نشان می‌دهد.

در دو هفته گذشته بسیاری از ورزشکاران سرشناس دنیا این جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم کردند. خمزات چیمایف مبارز سرشناس UFC و اهل چچن روسیه به شدت این جنایت رژیم غاصب را محکوم کرد.

این مبارز مشهور از رمضان قدیروف رئیس جمهور چچن درخواست کرد تا به او اجازه دهند تا به صورت مسلحانه به داد مسلمانان فلسطین برسد و به صف مبارزان مقاومت علیه اشغالگران ملحق شود.

این ورزشکار مسلمان گفت: بچه‌ها، شما می‌دانید که در حال حاضر در جهان چه اتفاقی می‌افتد. من در مبارزه در قفس این هفته و دیدن بچه‌ها در حال مرگ خوشحال نبودم.

وی افزود: با حمایت شما (قدیروف)، برای من مشکلی نیست که در هشت ضلعی بجنگم، و اگر به من اجازه دهید -قسم می‌خورم- من اولین نفری هستم که به آنجا (فلسطین) سفر می‌کنم.

منبع: اطلاعات انلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.