وقتی در هفته پنجم به یک تیم جام فصل گذشته که بازی اش اصلا انجام نشده (سوپر جام) داده میشود و کنفرانس خبری پس از پایان بازی با ساعتی تاخیر برگزار میشود و حق تیم میهمان برای انجام کنفرانس در زمان مقرر خودش درست پس از پایان بازی ضایع میشود (نه مسئول برگزاری کنفرانس حاضر است، نه خبرنگار و عکاسی وجود دارد) همه رفته اند برای پوشش جشن قهرمانی سوپر جام پرسپولیس حق طبیعی است تیم میهمان که البته طعم شکست را چشیده است ناراحت شده باشد.
باشگاه گل گهر که از سمت داوری هم در این بازی آسیب دیده بود و گل این تیم پذیرفته نشد، بخاطر عدم حضور خبرنگاران و مسئولین برگزاری در کنفرانس پایان بازی ناراحت و دلگیر شده است در بیانیه ای که مخاطب آن سازمان لیگ است خواسته که از این تیم عذرخواهی شود.
عذرخواهی که بعید است از سوی مسئولان ما در سازمان لیگ انجام بگیرد، عذرخواهیهایی که هرگز انجام نشده اند، نه پس از شکستها در بازیهای ملی و نه شکست و حذفهای تحقیر آمیز دیگر.. ما شاهد هیچ عذرخواهی نبوده ایم شما هم نخواهید دید.
عذرخواهیهایی که میتوانند التیام بخش باشند اما انگاری مسئولان ما در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و کمیته انضباطی و کمیته داوران و… فکر میکنند که باعث کوچک شدن یا تایید مقصر دانستن خودشان است، بدون اینکه متوجه باشند که گاهی عذرخواهی میتواند آتش یک معرکه را بخواباند، گاهی میتواند عذرخواهی باعث بزرگ شدن شود و از همه آنها مهمتر یک عذرخواهی میتواند تلاش و کوششی باشد برای عدم تکرار دوباره یک اشتباه یا یک خطا باشد.
باشگاه گل گهر یا هر باشگاه دیگری درخواست عجیب و زیاده از حد و توقع زیادی از سازمان لیگ ندارند که بخواهیم از آن چشم پوشی کنیم و حق طبیعی یک تیم است که بخاطر یک اشتباه از آن معذرت خواهی رسمیصورت بگیرد.
کاش مسئولان ما در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و کمیته داوران و انضباطی به این امر بیشتر توجه میکردند و از یک عذرخواهی که حق طبیعی آنهایی است که حق شان ضایع شده است و طلبکار هستند دریغ نکنند.