به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص حواشی پایان بازی پنجم فینال بین دو تیم شهرداری گرگان و طبیعت اسلامشهر با دعوت از سرپرست تیم شهرداری گرگان و یاسین کلاسنگیانی بازیکن این تیم، روز شنبه ۹ تیرماه در محل فدراسیون بسکتبال برگزار می‌شود. تیم‌های شهرداری گرگان و […]

- سرپرست و بازیکن شهرداری گرگان در کمیته انضباطی پس از جنجال در فینال بسکتبال

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص حواشی پایان بازی پنجم فینال بین دو تیم شهرداری گرگان و طبیعت اسلامشهر با دعوت از سرپرست تیم شهرداری گرگان و یاسین کلاسنگیانی بازیکن این تیم، روز شنبه ۹ تیرماه در محل فدراسیون بسکتبال برگزار می‌شود.

تیم‌های شهرداری گرگان و طبیعت در شرایطی بازی پنجم فینال را برگزار کردند که کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در گرگان نظاره‌گر این دیدار بود. در ۱۶ ثانیه پایانی این دیدار و پس از مسجل شدن شکست شهرداری و از دست رفتن قهرمانی این تیم، از سوی هواداران این تیم حاشیه‌هایی ایجاد شد که قرار است در نشست کمیته انضباطی در خصوص آن بحث و تبادل نظر شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.