قرارداد برخی از بازیکنان پرسپولیس پس از تمام فصل گذشته به پایان رسیده و باتوجه به اینکه سرمربی جدید سرخ‌ها هنوز معرفی نشده وضعیت این بازیکنان برای ادامه کار با قرمزها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. علی نعتی یکی از آن بازیکنان است که قراردادش با این تیم به پایان رسیده و علی‌رغم […]

- بازیکن پرسپولیس تماسی دریافت نکرد/ جدایی یک سرخ‌پوش با پیشنهاد جدید؟

قرارداد برخی از بازیکنان پرسپولیس پس از تمام فصل گذشته به پایان رسیده و باتوجه به اینکه سرمربی جدید سرخ‌ها هنوز معرفی نشده وضعیت این بازیکنان برای ادامه کار با قرمزها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

علی نعتی یکی از آن بازیکنان است که قراردادش با این تیم به پایان رسیده و علی‌رغم علاقه نعمتی به ماندن در پرسپولیس مسئولان باشگاه تا این لحظه اقدامی برای تمدید قرارداد این بازیکن انجام نداده‌اند تا مدافع سرخ‌ها همچنان منتظر تماس مسئولان باشگاه برای تمدید قرارداد است.

در هر صورت نعمتی در حال حاضر بازیکن آزاد است و در صورت رسیدن پیشنهادهای دیگر می‌تواند از پرسپولیس جدا شود و باید دید این مدافع تا چه زمانی منتظر تماس باشگاه می‌ماند.

اما چیزی که مسلم است مسئولان باشگاه پرسپولیس منتظر هستند در ابتدا تکلیف سرمربی این تیم مشخص شود تا قرارداد بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده با نظر سرمربی جدید تمدید شود.

بیشتر بخوانید: دو پیشنهاد از مازندران و سیرجان برای مدافع پرسپولیس/ او در لیست مازاد اوسمار بود!

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.