به گزارش زیرنویس، جواد نکونام تقریبا از روزی که مربیگری را آغاز کرد، مهدی هاشمی‌نسب را در کنار خودش می‌دیدید اما ظاهرا در لیگ بیست و سوم اتفاق هایی افتاده که رابطه بین دو یار قدیمی شکرآب کرده است. ظاهرا مهدی هاشمی‌نسب تصمیم ندارد فصل آینده با جواد نکونام همکاری کند و این مربی ممکن […]

- جدایی هاشمی‌نسب از استقلال و نکونام/ راه یاران قدیمی از هم جدا می‌شوند

به گزارش زیرنویس، جواد نکونام تقریبا از روزی که مربیگری را آغاز کرد، مهدی هاشمی‌نسب را در کنار خودش می‌دیدید اما ظاهرا در لیگ بیست و سوم اتفاق هایی افتاده که رابطه بین دو یار قدیمی شکرآب کرده است.

ظاهرا مهدی هاشمی‌نسب تصمیم ندارد فصل آینده با جواد نکونام همکاری کند و این مربی ممکن است حتی شانس سرمربیگری را امتحان کند.

طبق اخباری که بدست رسانه خبر ورزشی رسیده است، هاشمی‌نسب به این دلیل در کلاس های مربیگری A آسیا شرکت کرده است که بتواند شانسش را برای دریافت پیشنهادهای بهتر بالا ببرد.

گفته می‌شود اگر حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی در استقلال قطعی بشود، مهدی هاشمی‌نسب که از محبوبیت زیادی بین هواداران و بازیکنان این تیم برخوردار است، در این تیم حضور نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: لیست خرید استقلال در نقل و انتقالات/ رونمایی از ۶ بازیکن مورد نظر آبی‌ها؛ دو بمب در راه است؟

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.