پیگیری حقوقی اقدام بیرانوند و جذب در‌وازه‌بان جدید
پیگیری حقوقی اقدام بیرانوند و جذب در‌وازه‌بان جدید

هیئت مدیره امروز در غیاب مدیرعامل که به دلیل محرومیت در نشست، حضور نداشت تشکیل جلسه داد. در این جلسه ابتدا درباره مسائل مالی و اقتصادی باشگاه گفت‌وگو و تصمیم‌گیری شد. در ادامه، حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه در ارتباط با روند مذاکرات برای جذب سرمربی و همچنین تمدید قرارداد با بازیکنان، گزارشی را ارائه […]

- پیگیری حقوقی اقدام بیرانوند و جذب در‌وازه‌بان جدید

هیئت مدیره امروز در غیاب مدیرعامل که به دلیل محرومیت در نشست، حضور نداشت تشکیل جلسه داد.

در این جلسه ابتدا درباره مسائل مالی و اقتصادی باشگاه گفت‌وگو و تصمیم‌گیری شد. در ادامه، حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه در ارتباط با روند مذاکرات برای جذب سرمربی و همچنین تمدید قرارداد با بازیکنان، گزارشی را ارائه کرد و هیات مدیره نقطه نظرات خود را بیان کرد.

در ارتباط با اقدام علیرضا بیرانوند در فسخ یک طرفه و غیرموجه قرارداد، هیئت مدیره بر منافع باشگاه پرسپولیس تاکید و به مدیرعامل اعلام کرد ضمن بررسی گزارش امور مالی و حقوقی، در صورتی که بازیکن فسخ غیرموجه داشته است، نسبت به پیگیری حقوقی اقدام نماید و همچنین نسبت به استخدام نفر جایگزین تدابیر لازم به کار گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.