اگر سرمربی خارجی را روی نیمکت استقلال دیدید، زیاد هم تعجب نکنید. به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، گویا همان مشکلاتی که فصل قبل برای نکونام به وجود آمد و جذب او را به روز آخر انداخت، این فصل هم به وجود آمده و شاید باز هم گره به کار جواد نکونام بیندازد. […]

- مربی خارجی روی نیمکت استقلال؟

اگر سرمربی خارجی را روی نیمکت استقلال دیدید، زیاد هم تعجب نکنید.

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، گویا همان مشکلاتی که فصل قبل برای نکونام به وجود آمد و جذب او را به روز آخر انداخت، این فصل هم به وجود آمده و شاید باز هم گره به کار جواد نکونام بیندازد.

مدیران هولدینگ خلیج فارس به عنوان مالک جدید باشگاه استقلال شاید نتوانند همکاری با نکو را ادامه دهند که در آن صورت باید خیلی سریع اقدام به جذب مربی کنند که در آن صورت، محتمل ترین گزینه، جذب سرمربی خارجی است. باید دید این ماجرا به کجا خواهد کشید و آسا مدیران هولدینک موفق خواهند شد مشکل نکونام را حل کنند یا خیر.

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.