به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، علیرضا بیرانوند روز گذشته (سه‌شنبه) با حضور در سازمان لیگ فوتبال ایران قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را یک طرفه فسخ کرد. در قرارداد علیرضا بییرانوند بندی وجود داشت مبنی بر این‌که باشگاه پرسپولیس موظف است در ۱۵ روز بعد از اتمام لیگ تمام مطالبات این دروازه‌بان […]

- بیرانوند با پرسپولیس فسخ کرد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، علیرضا بیرانوند روز گذشته (سه‌شنبه) با حضور در سازمان لیگ فوتبال ایران قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را یک طرفه فسخ کرد.

در قرارداد علیرضا بییرانوند بندی وجود داشت مبنی بر این‌که باشگاه پرسپولیس موظف است در ۱۵ روز بعد از اتمام لیگ تمام مطالبات این دروازه‌بان را بپردازد، در غیر این‌صورت او می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند.

بیرانوند با استناد به همین بند اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد خود با پرسپولیس کرد.

این همان اتفاقی است که هواداران پرسپولیس از آن می ترسیدند. پیش از آغاز فصل هم  روزهای پرالتهابی برای هواداران تیم سرخپوش تهرانی رقم خورد. روزهایی که پر از اخبار منفی و ضد و نقیض درباره انتقال دروازه ملی پوش تیم آنها به تیم رقیب بود؛ اما در نهایت با میانجی گری وحید امیری و کوتاه آمدن بیرانوند، این انتقال عملی نشد و بیرانوند ماند و یکی از عوامل و دلایل موثر قهرمانی پرسپولیس شد.

حالا اما با تصمیم باشگاه پرسپولیس در مورد میزان و شکل پاداش ها و هضم شدن این عدد در رقم اصلی قرارداد، بیرانوند دوباره ساز نارضایتی و جدایی کوک کرده و این بار بدون فوت وقت، قرارداد خود را با اتکا به بندهای آن، به صورت یک طرفه فسخ کرده است. زمزمه های اولیه در این مورد حاکی است دلیل بیرانوند برای این کار، عدم پرداخت مطالبات دو فصل اخیر و آپشن های قرارداد است. اطلاعات تکمیلی را دنبال می کنیم و در اختیار شما قرار خواهیم داد.   

انتهای پیام

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.