شیث رضایی بازیکنی بود که طی دوران حضور در پرسپولیس اتفاقات عجیبی را باعث شد و در مقطعی حتی علیه علی دایی هم مصاحبه کرد. شیث رضایی ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ در گفت‌وگو با زیرنویس به نکات جالبی در مورد زندگی خود اشاره کرد که بد نیست خلاصه آن‌ها را به اتفاق هم بخوانیم: من اصلا […]

شیث رضایی بازیکنی بود که طی دوران حضور در پرسپولیس اتفاقات عجیبی را باعث شد و در مقطعی حتی علیه علی دایی هم مصاحبه کرد.

شیث رضایی ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ در گفت‌وگو با زیرنویس به نکات جالبی در مورد زندگی خود اشاره کرد که بد نیست خلاصه آن‌ها را به اتفاق هم بخوانیم:

  • من اصلا قرار نبود فوتبالیست شوم چون فوق‌العاده به والیبال علاقه داشتم و به موفقیت در این رشته امیدوار بودم اما در نهایت به سمت فوتبال کشیده شدم.
  • سال ۸۶ در واقع سال حاشیه‌های من بود. در آن مقطع اشتباهات زیادی داشتم که باعث شد پیراهن پرسپولیس را به مدت یک‌سال از دست بدهم. اتفاقی که دیگر دوست ندارم تکرار شود.
  • شانس آوردم این ماجرای منشوری‌ها از سال ۸۷ وارد فوتبال ایران شد چون اگر زودتر می‌آمد، معلوم نبود من الان می‌توانستم فوتبال بازی کنم یا نه!
  • من تنها بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس هستم که دو هفته پس از جراحی بینی بدون ماسک مخصوص بازی کردم. ریسک بزرگی بود ولی انجام دادم.

مصاحبه شیث رضایی با زیرنویس

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.