به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  تیم ملی که برای هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در فیلیپین به سر می‌برد، اولین جلسه تمرینی خود را یکشنبه، ۲۶ خرداد در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار کرد. مبین نصری در مورد اولین تمرین تیم ملی در فیلیپین بیان کرد: امروز کارمان […]

- می‌خواهیم لیگ ملت‌ها را خوب تمام کنیم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  تیم ملی که برای هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در فیلیپین به سر می‌برد، اولین جلسه تمرینی خود را یکشنبه، ۲۶ خرداد در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار کرد.

مبین نصری در مورد اولین تمرین تیم ملی در فیلیپین بیان کرد: امروز کارمان را شروع کردیم و تمرین خوبی داشتیم. خداراشکر جو تیم خوب است و خودمان را از نظر روحی تقویت می‌کنیم تا هفته سوم را با قدرت شروع کنیم.

وی در ارزیابی هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها گفت: با اینکه هشت بازی را باخته‌ایم اما می‌خواهیم هفته سوم را خوب شروع کنیم و این مسابقات را به خوبی به پایان برسانیم. تلاش می‌کنیم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم و برنده از زمین خارج شویم

نصری ادامه داد: سعی می‌کنیم مسابقات را پرقدرت شروع کنیم. با روحیه و ذهن برنده جلو می‌رویم تا همه را ببریم و ان‌شاالله که پیروز میدان باشیم.

تیم ملی ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف تیم‌های آمریکا، هلند، فرانسه و آلمان می‌رود و در اولین دیدار خود چهارشنبه، ۳۰ خرداد از ساعت ۱۴:۳۰ برابر آمریکا به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.