عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای هواداران این تیم ، پیام ویژه فرستاد. پیمان حدادی گفت: هواداران عزیز و سهامداران گرامی اطمینان داشته باشند به محض اتمام محرومیت آقای درویش و برداشته شدن منع از فعالیت‌های ایشان، استخدام سرمربی، تمدید قرارداد بازیکنان، جذب بازیکنان جدید در راستای بودجه مشخص باشگاه که به تایید کنسرسیوم بانکی […]

- پیام مهم عضو هیئت مدیره درباره سرمربی جدید پرسپولیس

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای هواداران این تیم ، پیام ویژه فرستاد.

پیمان حدادی گفت: هواداران عزیز و سهامداران گرامی اطمینان داشته باشند به محض اتمام محرومیت آقای درویش و برداشته شدن منع از فعالیت‌های ایشان، استخدام سرمربی، تمدید قرارداد بازیکنان، جذب بازیکنان جدید در راستای بودجه مشخص باشگاه که به تایید کنسرسیوم بانکی باید برسد در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

حدادی تاکید کرد: اقدامات گوناگونی در بخش اقتصادی، نقل و انتقالات و جذب مربی در حال انجام است ولی با توجه به محرومیت مدیرعامل، در هر یک از موارد برای ورود به فاز بعدی و اجرایی شدن توافق‌ها از جمله انعقاد قرارداد، منتظر پایان دوره ممنوعیت فعالیت آقای رضا درویش هستیم.

بیشتر بخوانید: آشنایی با گزینه سرشناس سرمربیگری پرسپولیس

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.