به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، جانلوئیجی دوناروما در کنفرانس مطبوعاتی پیش از جدال مقابل آلبانی در هفته اول دور گروهی یورو ۲۰۲۴، در کنار لوچانو اسپالتی نشست و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. دوناروما در پاسخ به این سوال که وظیفه او به عنوان کاپیتان تیم ملی چیست؟ گفت: سعی می‌کنم همه توانم […]

- بدون بونوچی و کیلینی هم وضعیت برای من تغییر نکرده / بازی اول همیشه جذاب و دشوار است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، جانلوئیجی دوناروما در کنفرانس مطبوعاتی پیش از جدال مقابل آلبانی در هفته اول دور گروهی یورو ۲۰۲۴، در کنار لوچانو اسپالتی نشست و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

دوناروما در پاسخ به این سوال که وظیفه او به عنوان کاپیتان تیم ملی چیست؟ گفت: سعی می‌کنم همه توانم را بدهم، به تیم می‌گویم که یورو سه سال پیش برای ما چه معنایی داشت، اما این تیم از قبل برای این بازی‌ها آماده است، آنها نیازی به مشاوره من نخواهند داشت. کسانی که سه سال پیش قهرمان شدند به بازیکنان جدید می‌گویند که چگونه باید بازی کنند.

کاپیتان تیم ملی ایتالیا درباره تیم ملی فوتبال آلبانی گفت: این بازی قطعاً جذاب‌ترین چالش ماست. بازی اول همیشه جذاب و دشوار است. گروه سختی داریم. آنها سریع هستند و کیفیت بالایی دارند، خوب بازی می‌کنند، بنابراین ما نمی‌توانیم فردا با ۷۰ یا ۸۰ درصد توان بازی کنیم، باید ۱۰۰ درصد توان‌مان را بگذاریم. سپس، بازی به بازی پیش می‌رویم. هدف ما بردن هر سه بازی است.

وی در مورد خط دفاعی ایتالیا بدون بونوچی و کیلینی گفت: وضعیت برای من تغییر نکرده است. قطعاً یک مسئولیت اضافی برایم وجود دارد، اما واقعاً هیچ چیز برای من تغییر نمی‌کند. بازیکنان خوبی در تیم هستند که می‌توانند در خط دفاع عملکرد خوبی داشته باشند و مستحکم ظاهر شوند. یوروی قبلی با بونوچی و کیلینی فوق‌العاده بود، تجربه فراموش‌نشدنی‌ای بود، اما اکنون می‌خواهیم صفحه دیگری در کتاب‌های تاریخ بنویسیم.

دوناروما در واکنش به این سوال که احتمال پیروزی در بازی فردا برای ایتالیا چقدر است؟ بیان کرد: نمی‌خواهم چیزی را حساب کنم و عدد بگویم. تیم حریف هم بازیکنان خوبی دارد. اگر فردا برنده شویم، گام مهمی به سمت صعود است، اولین بازی همیشه واقعا مهم است. گروه سختی داریم و پیروزی فردا ما را در موقعیت خوبی قرار می‌دهد. اگر امتیاز نگیریم، دو بازی بعدی اهمیت زیادی پیدا می‌کنند. با این اوصاف، همانطور که گفتم هدف ما کسب امتیاز و پیروزی در هر سه مسابقه است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.