حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی کاندیدای چهاردهمین دوره‌ انتخابات ریاست‌جمهوری ضمن تقدیر از اقدام سازمان صدا و سیما و معاونت فضای مجازی برای اختصاص استودیو برای هر یک از نامزدهای انتخاباتی، آن را ابتکار عملی جذاب دانست و گفت: نقش رسانه‌ها و به‌ویژه صدا و سیما در این زمینه بسیار حائز اهمیت است. وی ادامه داد: هرچه […]

- صداوسیما شریک انتخاب خوب است

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی کاندیدای چهاردهمین دوره‌ انتخابات ریاست‌جمهوری ضمن تقدیر از اقدام سازمان صدا و سیما و معاونت فضای مجازی برای اختصاص استودیو برای هر یک از نامزدهای انتخاباتی، آن را ابتکار عملی جذاب دانست و گفت: نقش رسانه‌ها و به‌ویژه صدا و سیما در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: هرچه مردم نسبت به نامزدها آگاه‌تر شوند، توفیق برای انتخاب بهتر را پیدا می‌کنند.

کاندیدای چهاردهمین دوره‌ انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه این حرکت صدا و سیما اهمیت دارد و فوق‌العاده ارزشمند است که به جامعه ما قدرت انتخاب خوب می‌دهد، اظهار کرد: به طور حتم صدا و سیما شریک این انتخاب خوب است.

 حجت‌الاسلام پورمحمدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم ملت بتواند بهترین‌ها را انتخاب کند تا آینده کشور را با هم به پیش ببریم و به اهداف و آرمان‌های خود نائل شویم.

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.