اشکان دژاگه درمورد اینکه چرا هیچ وقت به استقلال و پرسپولیس نرفت، عنوان کرد: زیاد از این ۲ باشگاه پیشنهاد دریافت کردم اما قسمت نشد در آنها بازی کنم. اولین حضور من در فوتبال باشگاهی ایران با پیراهن تراکتور بود که به آن ۳ سال خیلی افتخار می‌کنم. بالا و پایین زیاد داشتیم اما روزهای […]

- پیشنهاد پرسپولیس و استقلال به دژاگه تایید شد

اشکان دژاگه درمورد اینکه چرا هیچ وقت به استقلال و پرسپولیس نرفت، عنوان کرد: زیاد از این ۲ باشگاه پیشنهاد دریافت کردم اما قسمت نشد در آنها بازی کنم. اولین حضور من در فوتبال باشگاهی ایران با پیراهن تراکتور بود که به آن ۳ سال خیلی افتخار می‌کنم. بالا و پایین زیاد داشتیم اما روزهای خوب زیادی هم داشتیم. یک سال هم نزدیک بود به استقلال بروم اما این اتفاق نیفتاد. بازهم افتخار می‌کنم برای باشگاه بزرگی مثل تراکتور با هواداران خوبش بازی کردم. یک سال هم در فولاد حضور داشتم. باید دید در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

بیشتر بخوانید: واکنش اشکان دژاگه به فساد در فوتبال ایران

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.