به گزارش زیرنویس از لرستان؛ اعظم روانشاد از برگزاری مراسم تجلیل از مفاخر فرهنگ و هنر استان لرستان خبر داد و افزود: آیین نکوداشت نامداران استان لرستان با هدف ارج نهادن به تلاش‌ها و مجاهدت فرهنگی و هنری این قشر فرهیخته، برگزار خواهد شد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: طرح تکریم و نکوداشت جایگاه، […]

به گزارش زیرنویس از لرستان؛ اعظم روانشاد از برگزاری مراسم تجلیل از مفاخر فرهنگ و هنر استان لرستان خبر داد و افزود: آیین نکوداشت نامداران استان لرستان با هدف ارج نهادن به تلاش‌ها و مجاهدت فرهنگی و هنری این قشر فرهیخته، برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: طرح تکریم و نکوداشت جایگاه، شأن و منزلت اصحاب فرهنگ و هنر با همکاری صندوق اعتباری هنر در راستای حمایت از اهالی فرهنگ و هنر، ذیل سفر هفت بحر هنر با محوریت و مقصد استان لرستان همراه با برگزاری طرح میلاد و گرامیداشت جمعی از اهالی فرهنگ و هنر با حضور مسئولان صندوق اعتباری هنر و جمعی از هنرمندان شاخص و نامدار کشور از جمله علی نصیریان برگزار می‌شود.

روانشاد با اشاره به ظرفیت بالای فرهنگی و هنری استان لرستان و وجود جمع کثیری از نامداران و هنرمندان شاخص در این استان گفت: در این برنامه از ۲۳ نفر از هنرمندان، پیشکستوتان نشان‌دار درجه یک هنری تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: مراسم تجلیل از مفاخر فرهنگ و هنر لرستان ساعت ۱۰ صبح، ۳۱ خردادماه در تالار شهید آوینی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

مهدی زکی‌پور/ لرستان 

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.