به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در آلمان، یاد و خاطره فرانتس بکن باوئر، بازیکن پیشین بایرن در مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۲۴ گرامی داشته می‌شود. یوفا این موضوع را در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) اعلام کرد. بکن باوئر در دوران فوتبال خود برای تیم‌های بایرن مونیخ و هامبورگ آلمان و […]

- برنامه ویژه برای بکن‌باوئر در مراسم افتتاحیه یورو ۲۰۲۴

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در آلمان، یاد و خاطره فرانتس بکن باوئر، بازیکن پیشین بایرن در مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۲۴ گرامی داشته می‌شود. یوفا این موضوع را در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) اعلام کرد.

بکن باوئر در دوران فوتبال خود برای تیم‌های بایرن مونیخ و هامبورگ آلمان و همچنین نیویورک کاسموس آمریکا بازی کرد. در مجموع، فرانتس ۶۲۰ بازی در تمام مسابقات در سطح باشگاهی انجام داد که در آن‌ها ۷۴ گل و ۷۵ پاس گل به ثمر رساند. بکن بائر همچنین در ۱۰۳ بازی برای تیم ملی آلمان شرکت کرد که ۱۴ گل به ثمر رساند و همچنین یک بار قهرمان جام جهانی و قهرمان اروپا شد.

علاوه بر این، بکن باوئر دو بار در سال‌های ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ برنده جایزه توپ طلا شد، سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، پنج بار قهرمان بوندسلیگا، چهار بار جام حذفی آلمان و همچنین یک بار قهرمان جام ملت‌های اروپا و جام باشگاه‌های جهان شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.