به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، اللهیار صیادمنش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه شب در گفت‌وگوی تلویزیونی در مود انتقالش به لیگ بلژیک اظهار داشت: من در نقل و انتقالات زمستانی با توجه به شرایطی که داشتم و اختلافی که بین من و سرمربی تیم بود، خیلی دوستانه از باشگاه جدا شدم […]

- بازیکنان بزرگی در خط حمله تیم ملی داریم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، اللهیار صیادمنش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه شب در گفت‌وگوی تلویزیونی در مود انتقالش به لیگ بلژیک اظهار داشت: من در نقل و انتقالات زمستانی با توجه به شرایطی که داشتم و اختلافی که بین من و سرمربی تیم بود، خیلی دوستانه از باشگاه جدا شدم و به بلژیک رفتم.

وی افزود: شرایطم در این لیگ رفته رفته بهتر شده و تمام فکرم ذکرم فصل جدید است. همه به خوبی می‌دانیم بلژیک یکی از بهترین لیگ‌ها برای ترانسفر کردن بازیکنان به لیگ‌های برتر دنیا است. قرارداد دارم و در بلژیک می‌مانم. امیدوارم فصل خوبی برای من و تیمم باشد.

بازیکن تیم ملی همچنین در آستانه دیدار با ازبکستان بیان کرد: فضای خوبی در تیم ملی داریم. سفر طولانی به هنگ‌کنگ داشتیم و با این همه سختی ٣ امتیاز ارزشمندی را گرفتیم و از هر نظر برای بازی فردا آماده هستیم.

صیادمنش خاطرنشان کرد: در آسیا هیچ تیم ضعیفی وجود ندارد و ازبکستان تیم خوب و قابل احترامی است و با تمام قدرت به میدان خواهیم رفت تا این تیم را شکست دهیم.

وی در پایان در خصوص خط حمله تیم ملی بیان کرد: بازیکنان بزرگی در خط حمله داریم که سالهاست در سطح اول اروپا بازی می‌کنند و ما از تجربه آنها استفاده می‌کنیم. ما تیم خوبی را در اختیار داریم و امیدوارم اتفاقات مهمی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.