فرشاد احمدزاده در دوم شهریور ماه سال ۱۴۰۰ و پیش از آغاز رقابت‌های لیگ بیست و یکم با قراردادی ۳ ساله از فولاد خوزستان راهی تیم سپاهان اصفهان شد. این هافبک ۳۱ ساله حالا دو مشتری جدی دارد. قهرمان و نایب قهرمان لیگ به صورت جدی به دنبال خرید احمدزاده هستند. پرسپولیس مذاکرات مهمی را […]

- دوئل استقلال و پرسپولیس برای جذب ستاره سپاهان/ هاشمی‌نسب مسئول مذاکره با یاغی احتمالی

فرشاد احمدزاده در دوم شهریور ماه سال ۱۴۰۰ و پیش از آغاز رقابت‌های لیگ بیست و یکم با قراردادی ۳ ساله از فولاد خوزستان راهی تیم سپاهان اصفهان شد.

این هافبک ۳۱ ساله حالا دو مشتری جدی دارد. قهرمان و نایب قهرمان لیگ به صورت جدی به دنبال خرید احمدزاده هستند.

پرسپولیس مذاکرات مهمی را با این هافبک داشته‌ و احمدزاده در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار دارد. این بازیکن پیش از این در دو مقطع لباس پرسپولیس را برتن کرده بود و حالا برای سومین بار در آستانه حضور در این تیم است.

جواد نکونام که پیش از این احمدزاده شاگرد وی در تیم فولاد خوزستان بوده نیز به این بازیکن علاقه‌ دارد و استقلالی‌ها در تلاش هستند تا این بازیکن را برای لیگ بیست و چهارم به خدمت بگیرند. گفته می‌شود که مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم استقلال مسئول مذاکره با احمدزاده است و تلاش می‌کند تا این بازیکن را برای آوردن به جمع آبی‌پوشان راضی کند.

بیشتر بخوانید: ستاره پرسپولیس با خطیر پیش قرارداد هم بسته بود؟/ هنوز دو نفر متن پیش‌قرارداد اولیه اورونوف با استقلال را دارند

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.