در روزهای اخیر انتخاب یولیان ناگلزمن برای دروازه آلمان در یورو ۲۰۲۴ خبرساز شده و در پی اعتراض مارک‌آندره تراشتگن، برخی از پیشکسوتان فوتبال آلمان هم علیه مانوئل نویر موضع گرفتند. در جریان پیروزی ۲-۱ آلمان مقابل یونان، تنها گل حریف روی اشتباه نویر به ثمر رسید تا باز هم ناگلزمن پاسخگوی سؤالی در این […]

- واکنش ناگلزمن به سوتی جدید نویر؛ هیچی بحثی نداریم!/ او دروازه‌بان اول ماست

در روزهای اخیر انتخاب یولیان ناگلزمن برای دروازه آلمان در یورو ۲۰۲۴ خبرساز شده و در پی اعتراض مارک‌آندره تراشتگن، برخی از پیشکسوتان فوتبال آلمان هم علیه مانوئل نویر موضع گرفتند.

در جریان پیروزی ۲-۱ آلمان مقابل یونان، تنها گل حریف روی اشتباه نویر به ثمر رسید تا باز هم ناگلزمن پاسخگوی سؤالی در این باره باشد. ناگلزمن در این باره گفت: «هیچ بحثی در مورد نقش دروازه‌بانی نخواهم داشت. مانوئل نویر دروازه‌بان اول ما هست و خواهد بود. اجازه نمی‌دهم بحثی مطرح شود، حتی اگر همه با هم تلاش کنند این ماجرا را از سر بگیرند.»

در تورنمنت‌های اخیر همواره مارک‌آندره تراشتگن سنگربان بارسلونا از این که فرصت بازی به‌عنوان دروازه‌بان اول را پیدا نمی‌کند شاکی بوده و حالا در ۳۸ سالگی هم باید در یورو نیمکت‌نشینِ مانوئل نویر باشد.

بیشتر بخوانید: جنگ در تیم ملی آلمان/ کان هم علیه نویر شد!

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.