به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هفته دوم از مرحله مقدماتی ششمین دوره لیگ ملت‌ها در گروه مردان از روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد آغاز شده است و تیم ملی والیبال ایران صبح امروز (جمعه – ۱۸ خرداد) در هفتمین مسابقه خود در این چارچوب به مصاف بلغارستان رفت و با نتیجه ۳ بر […]

- نقطه ضعف ما شخصیت بازیکنان است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هفته دوم از مرحله مقدماتی ششمین دوره لیگ ملت‌ها در گروه مردان از روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد آغاز شده است و تیم ملی والیبال ایران صبح امروز (جمعه – ۱۸ خرداد) در هفتمین مسابقه خود در این چارچوب به مصاف بلغارستان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ تن به شکست داد.

مائوریسیو موتا پائز پس از این دیدار اظهار داشت: خیلی خوب و در عین حال خیلی بد بازی کردیم. وقتی اوضاع به این شکل است، نمی‌توانید انتظار برد داشته باشید. در این مسابقه تا میانه ست دوم بلغارستان را به شکل کامل از بازی خارج کردیم، اما دوباره آن‌ها را به بازی برگرداندیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: استوار بازی نکردیم و نتوانستیم با اعتمادبه‌نفس بازی کنیم. در پایان باختیم، هر چند که بازی خوبی ارائه کردیم.

پائز تصریح کرد: نقطه ضعف ما شخصیت هر کدام از بازیکنان است. آن‌ها نمی‌خواهند همراه هم بجنگند. گاهی اوقات از مبارزه دست می‌کشند در حالی که باید ادامه دهند و به یکدیگر احترام بگذارند. بازیکنان باید برای طرفداران والیبال بجنگند. باید برای والیبال ایران بجنگند و اگر متوجه این موضوع نباشند کار خیلی سخت خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.