اسماعیل حاجی پور مالک سابق باشگاه داماش و چهره ای که در اواخر دهه ۷۰ عضو هیئت مدیره استقلال رشت بود در واکنش به حرف های مدیرعامل پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر گفت: از رضا درویش متعجبم که چطور از افتخارات اهالی گیلان در عرصه های مختلف خبر ندارد؟ او چگونه فرهنگ غنی گیلان زمین […]

- واکنش تازه به ادعای توهین آمیز مدیرعامل پرسپولیس/ درویش باید در برنامه فوتبال برتر از گیلانی ها عذرخواهی کند

اسماعیل حاجی پور مالک سابق باشگاه داماش و چهره ای که در اواخر دهه ۷۰ عضو هیئت مدیره استقلال رشت بود در واکنش به حرف های مدیرعامل پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر گفت: از رضا درویش متعجبم که چطور از افتخارات اهالی گیلان در عرصه های مختلف خبر ندارد؟ او چگونه فرهنگ غنی گیلان زمین را نمی شناسد و نمی داند سیروس قایقران، ایرج زهرابی، امیر افتخاری، غفور جهانی و چهره های بیشمار دیگر گیلانی از کجا آمده اند و در ورزش کشور چه جایگاهی دارند؟ او چطور از دیار میرزاکوچک خان و پروفسور سمیعی هیچ اطلاعی ندارد که این گونه لهجه مردمان این خطه را عقبه تمسخر می گیرد؟ از مدیرعامل باشگاه بزرگ و با سابقه ای مانند پرسپولیس، این طرز سخن گفتن و اهانت مستقیم به گیلانی ها واقعا بعید بود.

حاجی پور در ادامه افزود: احترام هواداران پرسپولیس واجب است اما عذرخواهی مدیرعامل این باشگاه از گیلانی ها کافی نیست. درویش باید در همان برنامه تلویزیونی صراحتا از گیلانی ها عذرخواهی کند تا هرگز در رسانه ملی و هیچ رسانه دیگری، شاهد این قبیل لفاظی ها و هتاکی های زشت و ناراحت کننده نباشیم.

بیشتر بخوانید: حمله تند جواد خیابانی به درویش و سمیعی/ اینجا فرهنگ وجود ندارد

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.