تیم ملی درحالی امروز به مصاف هنگ کنگ خواهد رفت که این بازی برای تیم ما تشریفاتی خواهد بود. احتمالا در این بازی قلعه نویی به یکسری از بازیکنان که کمتر در تیم ملی رفتند، بازی خواهد داد تا آن ها هم کسب تجربه کنند. نکته جالب در خصوص ترکیب احتمالی تیم ملی این است […]

- قهرمان لیگ تنها یک نماینده در ترکیب تیم ملی دارد!

تیم ملی درحالی امروز به مصاف هنگ کنگ خواهد رفت که این بازی برای تیم ما تشریفاتی خواهد بود. احتمالا در این بازی قلعه نویی به یکسری از بازیکنان که کمتر در تیم ملی رفتند، بازی خواهد داد تا آن ها هم کسب تجربه کنند. نکته جالب در خصوص ترکیب احتمالی تیم ملی این است که قهرمان لیگ برتر احتمالا تنها یک نماینده در ترکیب اصلی خواهد داشت. علیرضا بیرانوند، کنعانی زادگان و ترابی ۳ نماینده پرسپولیس در تیم ملی هستند.

کنعانی زادگان برای بازی امروز محروم است. ترابی هم به دلیل مسمومیت غذایی همراه با تیم ملی راهی هنگ کنگ نشده و در تهران مانده است. به این ترتیب بیرانوند به احتمال زیاد تنها بازیکنی از قهرمان لیگ خواهد بود که در ترکیب تیم ملی به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: منتظر سورپرایز قلعه‌نویی در تیم ملی باشید

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.