روز اعلام خبر رحلت امام خمینی (ره) جزو تلخ‌ترین روز‌ها بود
روز اعلام خبر رحلت امام خمینی (ره) جزو تلخ‌ترین روز‌ها بود

معاون مراسم و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مهدی عرب انصاری، معاون مراسم و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برنامه «سلام خبرنگار» شبکه خبر درباره زمان اعلام خبر ارتحال امام خمینی (ره) و فضای کشور در آن روزها گفت: خداوند این روزها را پیش نیاورد. قطعاً آن روزها تلخ‌ترین شب […]

- روز اعلام خبر رحلت امام خمینی (ره) جزو تلخ‌ترین روز‌ها بود

معاون مراسم و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مهدی عرب انصاری، معاون مراسم و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برنامه «سلام خبرنگار» شبکه خبر درباره زمان اعلام خبر ارتحال امام خمینی (ره) و فضای کشور در آن روزها گفت: خداوند این روزها را پیش نیاورد. قطعاً آن روزها تلخ‌ترین شب و روز عمر ما بود. هیچ مصیبتی بالاتر از این مصیبت نبود. هیچ‌کس تصور نمی‌کرد کشور و انقلاب حتی برای یک روز بدون امام باشد. چون انقلاب با نام امام شناخته شده بود.

حجت‌الاسلام عرب انصاری ادامه داد: امام راحل مانند خورشید تابناکی بود که می‌درخشید. اما متاسفانه ایشان درگذشتند و جریان رسانه‌ای القا کرد که حال امام رو به وخامت است. چون مرتب حال امام به اطلاع مردم می‌رسید و مردم خودشان را برای این خبر آماده کرده بودند. آن شب خیلی‌ها نتوانستند بخوابند. شب خیلی سختی بود. صبح که یک مرتبه صدای قرآن از خانه‌ها شنیده شد، صدای ولوله و گریه و زاری از خانه‌ها بلند شد و حتی تعدادی از مردم به بیرون از واحدهایشان آمدند.

معاون مراسم و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره برنامه‌هایی که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی (ره) در سراسر کشور تدارک دیده، گفت: مردم طبق رسم هر ساله در ۱۴ خرداد در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) شرکت می‌کنند. از ۸ صبح برنامه‌ها به طور رسمی آغاز شد. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر اساس رهنمود نماینده ولی فقیه و رئیس شورا به تشکیل ستادهای استانی اقدام کرد. در این ستادها بزرگداشت رحلت حضرت امام و شهدای قیام ۱۵ خرداد مورد توجه قرار گرفته است. 

خبرنگار: نفیسه خلیلی

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.