علیرضا منصوریان در خرداد سال ۱۳۹۵ به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده و به جای پرویز مظلومی روی نیمکت این تیم نشست. منصوریان طی مصاحبه‌ای که سیزدهم خرداد آن سال در خبر ورزشی منتشر شد، با ابراز رضایت از وقوع چنین اتفاقی به خبرنگاران گفت: قبلا هم گفتم و دوباره می‌گویم من علیرضا منصوریان هستم […]

علیرضا منصوریان در خرداد سال ۱۳۹۵ به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده و به جای پرویز مظلومی روی نیمکت این تیم نشست. منصوریان طی مصاحبه‌ای که سیزدهم خرداد آن سال در خبر ورزشی منتشر شد، با ابراز رضایت از وقوع چنین اتفاقی به خبرنگاران گفت: قبلا هم گفتم و دوباره می‌گویم من علیرضا منصوریان هستم و هرچه دارم از برکت نام استقلال بوده است. همیشه گفتم بعد از خدا و خانواده‌ام، استقلال را از همه کس و همه چیز بیشتر دوست دارم. اگر بتوانم به تیم محبوبم کمک کنم، خالصانه پای کار هستم.

علیرضا منصوریان سال‌ها قبل از این‌که سرمربی استقلال شود یک جمله معروف بر زبان آورده بود و گفت: چرخه نیمکت استقلال می‌چرخد؛ می‌چرخد و چند سال بعد نوبت به من می‌رسد.

زیرنویس‌گردی| وقتی چرخه نیمکت استقلال چرخید و نوبت منصوریان شد!

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.