برخلاف پیش بینی ها، پیکان موفق شد محل برگزاری بازی خود برابر استقلال را به استادیوم دستگردی بکشاند و هفته پایانی لیگ برتر برای آبی ها بدون حضور تماشاگر برگزار می شود. خودروسازان که برای بقا در لیگ تلاش می کنند، با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه به مصاف حریف می روند. در جمع […]

- ترکیب پیکان برای بازی مقابل استقلال اعلام شد

برخلاف پیش بینی ها، پیکان موفق شد محل برگزاری بازی خود برابر استقلال را به استادیوم دستگردی بکشاند و هفته پایانی لیگ برتر برای آبی ها بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

خودروسازان که برای بقا در لیگ تلاش می کنند، با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه به مصاف حریف می روند. در جمع نفرات اصلی پیکان، نام چندین بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس دیده می شود.

ترکیب پیکان برای دیدار با استقلال: محمدرضا دیناروند، دانیال جهانبخش، سامان نریمان جهان، حامد پاکدل، فرشید اسماعیلی، علی قربانی، امیرحسین صدقی، سیدمحمد ستاری، محمد آژیر، مبین دهقان، محمدحسین فلاح

بیشتر بخوانید: ترکیب استقلال مقابل پیکان/ لیست نکونام برای روز سرنوشت

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.