به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از آغاز دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر اظهار کرد: ما از هفته ۲۲ گفتیم که اگر همه بازی‌های خودمان را ببریم قهرمان می‌شویم. خدا کمک کرد و زحمات بچه‌ها به بار نشست. در ایستگاه آخر […]

- بعد از پایان بازی در مورد اوسمار تصمیم می‌گیریم

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از آغاز دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر اظهار کرد: ما از هفته ۲۲ گفتیم که اگر همه بازی‌های خودمان را ببریم قهرمان می‌شویم. خدا کمک کرد و زحمات بچه‌ها به بار نشست. در ایستگاه آخر هم یقین دارم با کمک خداوند می‌بریم و قهرمانی به دست می‌آید. باید همه توان خود را بگذاریم تا بازی را ببریم. 

مدیرعامل پرسپولیس درباره تمدید قرارداد اوسمار نیز گفت: بعد از اتمام بازی و لیگ درباره قرارداد اوسمار تصمیم می‌گیریم. 

درویش درباره برنامه‌های باشگاه پرسپولیس برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا نیز گفت: یقینا باید تیمی در خور آسیا ببندیم تا بتوانیم با تیم‌های بزرگ تقابل کنیم. ما توانایی مالی و شرایط آنها را نداریم اما باید در حد توان خود تلاش کنیم. بانک شهر در چند روز اخیر پشتیبانی بسیار خوبی از تیم داشته است.

وی ادامه داد: امروز حدودا ساعت ۱۲ نامه زدیم که مقداری از قراردادها پرداخت شود که تا ساعت ۲ پول‌ها واریز شد. نزدیک ۸۰ درصد واریز شده است. بعد از پایان فصل اولویت بندی می‌کنیم که سایر موارد مالی هم حل شود.

درویش درباره برداشته شدن محدودیت بازیکن خارجی در لیگ قهرمانان آسیا نیز بیان کرد: ما باید خودمان را با خودمان مقایسه کنیم. اینکه کشورهای دیگر چه کار می‌کنند مهم نیست، مهم این است که ما چه کار می‌کنیم. 

وی درباره این که فعالیت باشگاه برای تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس از چه زمانی آغاز می‌شود؟ گفت: از فردا.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.