به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران؛ جشنواره ملی رسانه‌های ایران که سال گذشته بعد از وقفه‌ای ده ساله فعالیت خود را از سر گرفته بود، بیست و دومین دوره خود را با آغاز به کار دبیرخانه این رویداد و با ادای […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران؛ جشنواره ملی رسانه‌های ایران که سال گذشته بعد از وقفه‌ای ده ساله فعالیت خود را از سر گرفته بود، بیست و دومین دوره خود را با آغاز به کار دبیرخانه این رویداد و با ادای احترام به روح بلند شهید آیت‌الله ابراهیم رییسی و همراهان شهیدش در حادثه سقوط بالگرد برگزار می‌کند.

بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران با شعار «فردا خبریست!» برگزار خواهد شد و ایده کلی آن انگیزه‌بخشی برای حرکت از قالب‌ و محتواهای سنتی اطلاع‌رسانی به سمت تحولات نوین رسانه است.

دبیرخانه جشنواره ملی رسانه‌های ایران آغاز به کار کرد؛فردا خبریست!

دبیری این رویداد را مهدی عرفاتی برعهده دارد و زمان برگزاری اختتامیه آن ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ همزمان با روز خبرنگار خواهد بود.

گفتنی است فراخوان بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران طی روزهای آینده در سایت جشنواره به نشانی www.pressfestival.ir منتشر خواهد شد.

۲۲۰۵۷

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.