با اخراج ژاوی هرناندس و آمدن هانسی فلیک، انتظار می‌رود که شرایط برخی از بازیکنان بارسلونا تغییر کند. یکی از آن‌ها روبرت لواندوفسکی است و طبق گزارش اسپورت، ژاوی به دلایل متعددی خواستار فروش او در تابستان امسال بود. ژاوی معتقد بود که تلاش‌های لواندوفسکی برای بازی بدون توپ بسیار پایین‌تر از حد متوسط است. […]

- پشت پرده تصمیم جنجالی برای لواندوفسکی

با اخراج ژاوی هرناندس و آمدن هانسی فلیک، انتظار می‌رود که شرایط برخی از بازیکنان بارسلونا تغییر کند. یکی از آن‌ها روبرت لواندوفسکی است و طبق گزارش اسپورت، ژاوی به دلایل متعددی خواستار فروش او در تابستان امسال بود.

ژاوی معتقد بود که تلاش‌های لواندوفسکی برای بازی بدون توپ بسیار پایین‌تر از حد متوسط است. ضمن اینکه او مهاجمی می‌خواست که بتواند رابط خوبی در بازی باشد، که به نظر او لواندوفسکی در این مورد ضعیف است. این گزارش به اطلاعاتی از روزنامه‌نگار ریکارد تورکومادا اشاره می‌کند که به رادیو کاتالونیا گفته یکی از دلایلی که ژاوی می‌خواست لواندوفسکی برود، عدم همدلی او با اعضای جوان تیم اصلی بود. از نظر ژاوی این بازیکن ۳۵ ساله نسبت به بازیکنانی که هنوز روحیه لطیفی در فوتبال دارند بیش از حد سختگیر بود و سرمربی چنین ویژگی‌ای را از رهبر تیمش نمی‌خواست.

این احتمال وجود دارد که لواندوفسکی با آمدن فلیک حداقل برای یک فصل دیگر در بارسلونا بماند، چراکه این دو نفر در بایرن مونیخ بسیار موفق عمل کردند. باید صبر کرد و دید تغییرات تیم زیر نظر مربی تازه‌وارد به چه صورت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: هشدار به سرمربی بعدی بارسلونا: رنج خواهی کشید!

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.