شاید حتی خوشبین ترین هوادار استقلال هم باور نداشت که تیمش پس از صدرنشینی‌های طولانی مدت در هفته ۲۸ بخواهد با یک تساوی بی موقع صدر را به جدی ترین رقیب خود یعنی پرسپولیس تقدیم کند و در این دو هفته پایانی برای باز پس گیری صدر و رسیدن به قهرمانی خود را به آب […]

- کلوب| نکونام به دنبال معجزه مشهد

شاید حتی خوشبین ترین هوادار استقلال هم باور نداشت که تیمش پس از صدرنشینی‌های طولانی مدت در هفته ۲۸ بخواهد با یک تساوی بی موقع صدر را به جدی ترین رقیب خود یعنی پرسپولیس تقدیم کند و در این دو هفته پایانی برای باز پس گیری صدر و رسیدن به قهرمانی خود را به آب و آتش بزند و به اما و اگرها و معجزه نیاز پیدا کند.

یک امتیاز آنچنان تضمین قرص و محکمی برای حفظ صدرنشینی – لااقل در چند هفته پایانی – نبود و می‌توانست شکننده باشد که شد. اما پرسپولیس که از مدتها پیش مترصد تصاحب صدر و در انتظار لغزش آبی پوشان بود، در زمان خوبی به خواسته خود رسید تا قهرمانی و رسیدن به جام را در نزدیک ترین فاصله برای خود ببیند.

اینبار استقلالی‌ها برای بازگشت به صدر باید منتظر یک معجزه باشند. همه چیز به هفته پایانی و شنبه شب هفته آینده موکول شد اما شانس پرسپولیس صدرنشین خیلی بیشتر از تیم استقلال است و جواد نکونام حال باید به دنبال یک معجزه بسیار بزرگ باشد، از آن معجزه‌هایی که برای امیر قلعه‌نویی در لیگ هشتم و هفته پایانی در مشهد اتفاق افتاد…

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.