سایت راهور نوشت: سردار محمدباقر سلیمی با اشاره به قانون رسیدگی به تخلفات اظهار داشت: برابر ماده ۷ قانون رسیدگی به تخلفات، تعداد ۲۰ تخلف رانندگی که ارتباط مستقیم با وقوع و تشدید تصادف و در نتیجه گسترش خسارات، ضایعات، صدمات و کشته های ناشی از تصادفات دارند به عنوان تخلف حادثهساز تعیین شدهاند. وی […]
سایت راهور نوشت: سردار محمدباقر سلیمی با اشاره به قانون رسیدگی به تخلفات اظهار داشت: برابر ماده ۷ قانون رسیدگی به تخلفات، تعداد ۲۰ تخلف رانندگی که ارتباط مستقیم با وقوع و تشدید تصادف و در نتیجه گسترش خسارات، ضایعات، صدمات و کشته های ناشی از تصادفات دارند به عنوان تخلف حادثهساز تعیین شدهاند.
وی ادامه داد: از جمله این تخلفات می توان به تجاوز از سرعت مجاز، سبقت غیر مجاز در راههای دو طرفه، عبور از چراغ قرمز، حرکت به طور مارپیچ، عبور از محل ممنوع، عدم رعایت حق تقدم، استفاده از تلفن همراه و نقص فنی موثر وسیله نقلیه اشاره کرد.
سردار سلیمی گفت: با توجه به اهمیت این تخلفات، علاوه بر اینکه قانونگذار، نمره منفی برای رانندگان مرتکب چنین تخلفاتی پیش بینی کرده است در صورتی که رانندهای مرتکب دو تخلف از این تخلفات حادثه ساز به صورت همزمان شود، علاوه بر جریمه و نمره منفی، مجازات توقیف وسیله نقلیه نیز در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: بنابراین کنترل اینگونه تخلفات، چه با استفاده از سامانههای هوشمند، چه به صورت کنترلی توسط تیمهای گشت و یا مامورین استقراری پلیس راهور به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.
معاون عملیات پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که با استفاده از ظرفیتهای قانونی که در آن توقیف ساعتی نیز پیش بینی شده است، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با هدف ارتقاء بازدارندگی، اصلاح رفتار ترافیکی، توسعه انضباط ترافیکی در معابر و پیشگیری از بروز سوانح رانندگی، درصورت مشاهده ارتکاب دو تخلف همزمان، نسبت به توقیف وسیله نقلیه در محل به صورت ساعتی نیز اقدام مینمایند.
فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد
3 ماه قبلچرا خلبانان ریش نمیگذارند؟
3 ماه قبلفال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد
فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.
تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!
تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.
چرا خلبانان ریش نمیگذارند؟
اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانهای در رابطه با موهای صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم میکند که پیش از انجام وظیفه موهای صورتشان را بتراشند.